اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی اکران جشنواره فیلم عمار در طرقبه خبر داد

پایان جشنواره فیلم عمار در طرقبه با اکران مستند « آواز عندلیب»

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی اکران جشنواره فیلم عمار در طرقبه گفت: سومین جشنواره فیلم عمار در طرقبه با اکران مستند « آواز عندلیب» به کار خود پایان می‌دهد.

پایان جشنواره فیلم عمار در طرقبه با اکران مستند « آواز عندلیب»

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، علیرضا زمانی در جمع خبرنگاران در طرقبه اظهار داشت: امسال سومین جشنواره مردمی فیلم عمار برگزار شد که با زحمات و برنامه‌ریزی‌های بچه‌های فعال و مسجدی توانستیم برای نخستین بار گزیده‌ای از آثار رسیده به جشنواره سوم را در شهر طرقبه به نمایش بگذاریم.

دبیر اجرایی اکران جشنواره فیلم عمار در طرقبه خاطر نشان کرد: این جشنواره به همت کانون فرهنگی هنری طلائیه و پایگاه بسیج شهید اصغرزاده در طرقبه برگزار شد که مورد استقبال اقشار مختلف قرار گرفت چرا که فیلم‌هایی از جنس خودشان را می‌دیدند.

وی بیان کرد: اعتبار جمهوری اسلامی به همین مردمی است که هر جا احساس تکلیف و وظیفه کردند و هر جا دیدند خطری این انقلاب را تهدید می‌کند به میدان آمدند و با حضور خود انقلاب را بیمه کردند لذا این جشنواره به خاطر وجهه مردمی بودن و پاسداری از ارزش‌ها جای خود را میان مردم باز کرده است.

وی افزود: این جشنواره بسیاری از استعدادهای بچه‌های حزب‌اللهی را در زمینه‌های مختلف مستند، انیمیشن، فیلم کوتاه داستانی، نماهنگ و... به فعلیت رساند و راه نو و جدیدی را پیش پای آنها گذاشت.

زمانی تصریح کرد: فضای غالب سینمای امروز متاسفانه ترویج بی‌بند و باری و زیر پا گذاشتن ارزش‌ها و اصولی است که جان‌های بسیاری در راه آن اصول فدا شده‌اند و این جشنواره به عنوان حلقه مفقوده فضای رسانه‌ای کشور نفسی تازه در فضای رسانه‌ای و سینمایی کشور است.

وی گفت: این جشنواره با اینکه هنوز سه سال از عمرش نگذشته توانسته است صدایش را به گوش جهانیان برساند و در آن طرف مرزها نیز نفوذ کند حال این جشنواره را با سایر جشنواره‌های دیگر که در طول سال برگزار می‌شود مقایسه کنید و خود به قضاوت بنشینید.

دبیر اجرایی اکران جشنواره فیلم عمار در طرقبه افزود:سعی کردیم در مدت 6 روز اکران جشنواره،  12 اثر رسیده به این جشنواره را به اکران درآوریم و با لطف خدا همین طور هم شد و با توجه به اینکه به لحاظ برنامه‌ریزی و تبلیغات یک مقدار زمان را از دست داده بودیم ولی اکران‌ها انجام شد و استقبال بسیار خوب و بیش از حد انتظار بود.

وی خاطر نشان کرد: مستند «آواز عندلیب» کاری از موسی حاجی‌نژاد به عنوان آخرین اکران جشنواره فیلم عمار در طرقبه روز پنجشنبه چهاردهم دی ماه در مسجد صاحب الزمان(عج) طرقبه به نمایش در می‌آید.

زمانی افزود: این مستند روایت دانش‌آموزان طرقبه‌ای است که جهت اجرای گروه سرود برای رزمندگان عازم جبهه می‌شوند و در آنجا به اجرای سرود می‌پردازند.

انتهای پیام/70003/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول