اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از میان 344 فیلم ارسالی به دبیرخانه

80 فیلم کوتاه به بخش مسابقه جشنواره نماز و نیایش راه یافتند

خبرگزاری فارس: هیئت داوران و انتخاب بخش فیلم جشنواره نماز و نیایش از میان 344 فیلم کوتاه ارسالی 80 فیلم کوتاه را منتخب ورود به بخش مسابقه دانستند.

80 فیلم کوتاه به بخش مسابقه جشنواره نماز و نیایش راه یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هیئت داوران و انتخاب فیلم جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین مشتکل از پرویز شیخ طادی، محمد درمنش و پژمان لشکری‌‌پور پس از مشاهده 344 فیلم ارسالی به دبیرخانه جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین 80 فیلم را شایسته رقابت در بخش مسابقه دانستند.

هیئت انتخاب و داوران بخش فیلم پس از مشاهده آثار ارسالی اسامی راه‌یافتگان به بخش مسابقه را در چهار بخش داستانی، مستند، پویانمایی و تجربی اعلام کردند.

براساس رای هیئت انتخاب و داوران بخش فیلم جشنواره نماز و نیایش فیلم‌های آیرلیق ساخته نادر ساعی‌ور از تبریز، یک روش ساخته جواد پژمان از کنگاور، پیامبر ساخته سید وحید حسینی نامی از تبریز، دو تار مو ساخته ابراهیم شفیعی از تهران، ارتباط نزدیک ساخته سعید کارشناس از نجف‌آباد، بهشت منتظرت می‌ماند ساخته سید سجاد موسوی از قم، بایرام یومورتاسی ساخته مهدی صالحیار از مرند و دست‌هایی برای پدر ساخته نسیم مددی حمزه خانلو از گرمی در بخش داستانی منتخب حضور در بخش مسابقه این جشنواره شدند.

همچنین فیلم‌های ضامن دار ساخته عباس شکوری از قم، آواز قناری ساخته مسلم نصیری از اصفهان، خدایی که در این نزدیکی است ساخته نادر قهرمانی از زنجان، نقش ماندگار ساخته حمید شاه مرادی از قم، غبار ساخته وحید عادلی از نهاوند، حال حافظ خوب است ساخته مجتبی حیدری و جبار اجاقلو از زنجان، خانه امن نیست ساخته سوسن سلامت از تهران، ضامن مادرم ساخته احمد خالدی‌نسب از رامشیر و شب نیمه‌های ماه ساخته مراد نظری از قم با رای هیئت داوران به بخش مسابقه فیلم داستانی راه یافتند.

بر اساس این گزارش، فیلم‌های شیرین‌تر از قند ساخته احمد ارجمندی از ری، طواف هم تعطیل می‌شود ساخته سید علی رضوی از قم، «خدا» ساخته عمار حمایتیان از قم، وقتی حواسمان نیست ساخته مهدی باقری آزاد از تهران، نعلین ساخته رضا حسن‌زاد از قم، شرق بهشت ساخته مهدی جوزایی و الهام آقالری از تهران، گاهی مرگ ساخته مریم زنگنه از اهواز نیز آرای هیئت داوران و انتخاب را برای حضور در بخش مسابقه به دست آوردند.

شیخ طادی، لشکری‌پور و درمنش در بخش فیلم‌های مستند رای خود را به فیلم‌های سرزمین سرد ساخته شهریار پورسیدیان از تالش، مسجد و کلیسا ساخته عماد سلمانیان از آبادان، کیف ساخته هادی بهرامیان از قزوین، شیخ حسین ساخته محمد محمودی اصل از تبریز، فرزند آدم ساخته روح‌الله رحیمی از قم، آدم به هوش می‌آید ساخته فاخته جلایرنژاد از اراک، ونی خونی ساخته اقبال بهاری از تالش، احسان در رمضان ساخته امیر شکرگزار ناوی از تالش، برکت و زائر توریست نیست ساخته مهدی رمضان‌زاده از تهران، سلام ساخته سید مهدی میرغیاثی از قم و خشت‌های آسمانی ساخته محمدحسین زینلی تربتی از مشهد را شایسته حضور در بخش مسابقه دانستند.

بر اساس رای هیئت داوران و انتخاب بخش فیلم جشنواره نماز و نیایش فیلم‌های طلب باران ساخته زین‌العابدین نصیری از زنجان، تو را می‌شناسم ساخته محمد واعظی از زنجان، موقوفه حاجی محمدجواد اصفهانی ساخته رضا دانش‌پژوه از یاسوج، حافظان ساخته رضا جمالی از اردبیل، رنگ زندگی ساخته عاطفه مجاهدی دلخوش از همدان، آرامش در سنگ ساخته علیرضا دهقان از یزد، ورونیکا ساخته محمدجواد ساویز از قم برای شرکت در بخش مسابقه این جشنواره منتخب شدند.

فیلم‌های سندان ساخته محمدتقی استیری از قم، دورها آوایی‌ست که مرا می‌خواند ساخته ایرج عباسی از بندر امام خمینی، افتخار ساخته محسن ملکی از ری، کوزه‌های تشنه ساخته مجید علیزاده از اردبیل، باغ پدربزرگ ساخته محمدامین جوادی از قم، اینجا شمعی روشن است ساخته سیدحمید میرحسینی از کرمان، آخوند چینی، کام و مهمانی خدا ساخته محمدتقی رحمتی از قم، 30 سال زندگی با 100 بند ساخته مهدی زمانپور کیاسری از تهران و زیر درخت انجیر ساخته مهناز همتیان از قم بیشترین آرای هیئت داوران را به خود اختصاص دادند تا در بخش مسابقه جشنواره نماز و نیایش با یکدیگر به رقابت بپردازند.

همچنین هیئت داوران و انتخاب بخش فیلم جشنواره نماز و نیایش فیلم‌های حیاط خانه ما ساخته داود جلیلی از قم، زمزمه در باد ساخته لادن صحرایی از تهران، ایستگاه جمعه و لونا ساخته محمد طالبی از اراک، فیلم‌های آیین بوعلی، باغ آسمانی، مزیجان، امیر دل‌ها، منظومه ابدی ساخته سید محمدحسین هاشمی از قم، از ماه تا ماهی ساخته کامران رضایی از کرمانشاه، سفرنامچه یک روایت ناتمام ساخته سید علی میرهاشمی از تهران را برای حضور در بخش مسابقه معرفی کردند.

فیلم‌های فراتر از هرمنوتیک ساخته مسعود برخورداری از اصفهان، شبان عاشق ساخته میترا روحی‌منش از ساری، خلسه ساخته عباس سندی از رشت، روزگار تنهایی پدر دختری ساخته محمدحسین صفری رودبار از تهران، «پدر، مادر، ما متهمیم» ساخته علی محمدی از مریوان، خیلی نزدیک کنار گوشم ساخته مهدی یوسفعلی از قم، انسان ساخته سید حسن عقدایی از قم، گاهی دور... گاهی نزدیک ساخته علی ابدالی از تهران نیز از دیگر فیلم‌هایی بودند که هیئت داوران و انتخاب برای رقابتی تنگاتنگ در بخش مسابقه به آنها رای دادند.

همچنین هیئت داوران و انتخاب فیلم‌های صاحب نهنگ ساخته بهروز خندان دل از شاهرود، مرمت ساخته محمد حدادی‌پور از اصفهان، یک کار خوب ساخته مسلم نصیری از اصفهان، یک قطعه آسمان ساخته فاطمه خدیور از همدان، راه بهشت ساخته علی نیکوکار از یزد، زیر سایبان خورشید ساخته سیده نسرین شاه‌محمدی از مشهد، پرواز غریب ساخته کامران رضایی از کرمانشاه و آرایشگرها وجود ندارند ساخته علی پاک نهاد از همدان را شایسته حضور در بخش مسابقه در بخش پویانمایی دانستند.

دبیرخانه جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین با اعلام نتایج هیئت انتخاب و داوران این جشنواره از فیلم‌سازان راه یافته به بخش مسابقه درخواست کرده اصل آثار خود را با فرمت AVI حداکثر تا روز سه‌شنبه به دبیرخانه جشنواره تحویل و یا ارسال کنند.

خاطرنشان می‌شود پنجمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین به همت انجمن سینمای جوانان ایران و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از دوم تا پنجم بهمن ماه در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78005/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول