اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

مسئولان باید به فریضه نماز اهمیت بدهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: مسئولان باید به امر نماز اهمیت بدهند زیرا کسانی که بی‌توجه به این فریضه الهی هستد، صلاحیت کار در نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند و باید با آنها برخورد قاطع و جدی صورت گیرد.

مسئولان باید به فریضه نماز اهمیت بدهند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با گرامیداشت حماسه نهم دی ماه اظهار داشت: در فتنه سال 88 مردم در راه دفاع از آرمان‌ها، اصول و ارزش‌های خود با پیروی از ولایت فقیه در مقابل فتنه‌گران ایستادند و بار دیگر توطئه دشمنان را خنثی کردند.

وی افزود: هر حرکت ماندگار و هر انقلاب پایدار نیازمند سه رکن اساسی مردم، رهبری و اهداف و برنامه‌ها است که اگر متزلزل شده و خللی در آن‌ها ایجاد شود، تبعات جبران‌ناپذیری را بر جامعه تحمیل می‌کند.

عسکری یکی از ارکان مهم در انقلاب‌های پایدار اهداف و برنامه‌های یک نظام ذکر و تصریح کرد: نظامی که برنامه مدون و هماهنگ با فطرت بشر نداشته باشد، نابود شدنی است.

وی ابراز داشت: کسی که نظام را رهبری کند تا به چشم‌اندازها و اهداف مورد نظر دسترسی پیدا کند و مردم نیز که رهبری نظام را در این راه همراهی می‌کنند از دیگر ارکان حرکت‌های ماندگار هستند.

عسکری عنوان کرد: طی تاریخ انقلاب چه بسا انقلاب‌هایی که شفاف، روشن و هماهنگ با فطرت بشر با رهبری‌های معصوم وجود داشت اما به دلیل نبودن بصیرت لازم در مردم از رسیدن به اهداف متعالی الهی بازماندند.

امام جمعه جیرفت گفت: مهم این است که افراد دارای بینش و بصیرت بوده و با تشخیص دوست و دشمن به موقع در راستای انجام تکالیف و وظیفه خود گام بردارند و نحوه برخورد با فتنه‌ها و جریان‌ها را بدانند که البته ملت ایران با گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در صحنه بوده و با اقدام به هنگام و بصیرت از رهبری حمایت کرده و توانسته، توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

عسکری نماز را نماد حکومت صالحان دانست و بیان داشت: یکی از نشانه‌های مدیر شایسته در نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه و اهمیت دادن به امر نماز است و حضور آنان در جمع نمازگزاران می‌تواند، بهترین تبلیغ برای این امر واجب باشد.

وی با اشاره به 26 مورد بازرسی ستاد اقامه نماز از دستگاه‌های اجرایی شهرستان جیرفت اذعان داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران، آموزش و پرورش، دانشگاه‌های علوم پزشکی و آزاد اسلامی، فرمانداری، جهاد کشاورزی و مجمع امور صنفی در این ارزیابی‌ها بسیار خوب شناخته شده‌اند.

عسکری با بیان اینکه پس از 33 سال از انقلاب اسلامی این بی‌توجهی مدیران نسبت به نماز قابل اغماض نیست، خاطرنشان کرد: یکی از معیارهای عزل و نصب‌ها توسط مسئولان باید توجه مدیر به اقامه نماز باشد.

وی با اشاره به اینکه مدیرانی که بی‌توجه به این فریضه الهی هستند، صلاحیت کار در نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند، اظهار داشت: همچنین باید با چنین مدیرانی برخورد قاطع و جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/80001/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول