اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان خبر داد

کشف 70 فقره سرقت در گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان از کشف 70 فقره سرقت در راستای طرح عملیات مبارزه با سارقان اماکن خصوصی و سرقت‎های تحت پوشش خبر داد.

کشف 70 فقره سرقت در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس گلستان، محمدرضا اکبری اظهار داشت: طرح عملیاتی مبارزه با سارقان اماکن خصوصی و سرقت‎های تحت پوشش طی سه روز گذشته در سطح استان و با بسیج تمام امکانات و نیروهای پلیس آگاهی به مرحله اجرا گذاشته شد.

این مسئول هدف از اجرای این طرح را ناامن کردن محیط برای سارقان عنوان کرد و افزود: در این عملیات سه سارق حرفه‎ای منازل و اماکن خصوصی دستگیر و 26 فقره سرقت کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان گفت: مأموران در این عملیات همچنین موفق به دستگیری سارق سابقه‎دار وسایل داخل خودرو شدند.

وی خاطرنشان کرد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده متهم به 24 فقره سرقت وسایل داخل خودرو اعتراف کرد که با تلاش مأموران از تمام صحنه‎های سرقت بازسازی صحنه صورت گرفت.

اکبری دستگیری دو سارق قطعات خودرو را از دیگر موفقیت‎های کارکنان پلیس آگاهی در اجرای این طرح برشمرد و اذعان داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به سرقت 13 دستگاه باطری خودرو اعتراف کردند.

این مسئول با اشاره به دستگیری سارق موتورسیکلت طی این مدت یادآور شد: متهم به سرقت هفت دستگاه موتورسیکلت اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: با تلاش مأموران در این عملیات 9 سارق دستگیر و 70 فقره سرقت کشف شد.

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول