اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

کشف انبار بزرگ کالای قاچاق در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف انبار بزرگ کالای قاچاق در این شهر خبر داد.

کشف انبار بزرگ کالای قاچاق در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمیدرضا عزیزپور عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: طی ماه اخیر برای نخستین بار در استان زنجان تعداد پرونده‏های تشکیل شده در اداره کل تعزیرات حکومتی استان از سقف یک‌هزار فقره گذشت.

وی با اشاره به اینکه حدود چهار فقره از پرونده‏های تشکیل شده در اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در زمینه تخلفات ارزی بوده است، خاطرنشان کرد: ارزش این پرونده‏ها 44 میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه شعبه‏ای به صورت شبانه‎روزی به منظور رسیدگی به پرونده‏ها در این اداره کل فعال است، تصریح کرد: تشدید گشت‏های سیار در زمینه بهداشت نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

*گزارش تخلفاتی از داروخانه‏ها و عطاری‏های استان زنجان

وی با اشاره به اینکه گزارشاتی در زمینه تخلفات صورت گرفته در داروخانه‏ها و عطاری‏های استان زنجان دریافت شده است، اضافه کرد: در زمینه نانوایی نیز شکایات بسیار زیادی اعلام شده است. 

*کشف انبار بزرگ کالای قاچاق در زنجان

عزیزپور با بیان اینکه هفته گذشته با همکاری گمرک زنجان و نیروی انتظامی انبار بزرگی از کالای قاچاق در استان کشف شده است، ادامه داد: ارزش کالاهای این انبار 500 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی یادآور شد: به احتمال زیاد ارزش کالاهای کشف شده از انبار مذکور به یک‌هزار میلیارد ریال نیز برسد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در زمینه واحدهای صنفی بدون پروانه در استان زنجان با بیان اینکه 286 فقره پرونده در این زمینه تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: رأی به تعطیلی این واحدها نیز صادر شده است. 

*بازدید از مراکز اورژانس استان زنجان

وی با تاکید بر اینکه بازدید از مراکز اورژانس استان زنجان توسط اداره کل تعزیرات حکومتی استان برنامه‏ریزی شده است، افزود: این بازدید به صورت سرزده انجام می‏شود.

انتهای پیام/73006/ج30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول