اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نرجه:

خدمات شهرنشینی در اختیار تمام شهروندان قرار گیرد

خبرگزاری فارس: شهردار نرجه گفت: امروز با توجه به افزایش شهرنشینی لازم است تا خدمات در این بخش نیز نوین شده و به شکلی مناسبت‌تر در اختیار تمام شهروندان قرار گیرد.

خدمات شهرنشینی در اختیار تمام شهروندان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین عین‌الله طاهری امروز در جلسه بررسی طرح‌ها و پروژه‌های فرهنگی شهر نرجه پیرامون ظرفیت‌های شهری در نرجه اظهار داشت: با توجه به نزدیکی شهر نرجه با دانشگاه و شهرک صنعتی زمینه رشد و توسعه شهری در حوزه فرهنگی و صنعتی در این شهر فراهم شده است.

طاهری با بیان اینکه شهر نرجه در حد فاصل محور ارتباطی شش استان قرار گرفته است، ابراز داشت: وجود تپه‌های باستانی نرجه که کم‌تر نیز مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: آثار تاریخی شهر نرجه ظرفیت خوبی برای صنعت گردشگری و همچنین توسعه بخش سرمایه‌گذاری در شهر نرجه فراهم کرده است.

شهردار نرجه با بیان اینکه طرح ساماندهی معابر و میادین شهری در نرجه در صورت تعامل و فعالیت بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسانی محقق می‌شود، ادامه داد: 100 درصد معابر نرجه تاکنون آسفالت شده‌اند.

طاهری هدف از تکمیل پروژه‌های عمرانی شهری را خدمت‌رسانی به شهروندان عنوان کرد و افزود: امیدواریم تا با کار و اجرای طرح‌های جامع‌تر نرجه را به شهری نمونه و توسعه‌یافته ارتقا داده و رضایت‌مندی شهروندان را بیشتر کنیم.

وی ادامه داد: توجه به اصول مهندسی در ساختار شهری امری ضروری است که در شهر نرجه مورد توجه و نگاه جدی قرار گرفته است.

شهردار نرجه بیان کرد: رسیدگی به معضلات فرهنگی در شهر‌ها نیز باید با تعامل و هم‌اندیشی مثبت مسئولان بررسی شده و به انجام برسد.

طاهری خاطرنشان کرد: امروز با توجه به افزایش شهرنشینی لازم است تا خدمات در این بخش نیز نوین شده و به شکلی مناسبت‌تر در اختیار تمام شهروندان قرار گیرد.

انتهای پیام/77005/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول