اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اردبیل خبر داد

افزوده شدن 400 کیلومتر به آسفالت پروژه‌های راه‌های روستایی

خبرگزاری فارس: مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: طی برنامه‌‌ریزی انجام شده تا سال 94، 400 کیلومتر به آسفالت پروژه‌های راه‌های روستایی افزوده می‌شود.

افزوده شدن 400 کیلومتر به آسفالت پروژه‌های راه‌های روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محبوب حیدری پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های راه‌های روستایی در استان اردبیل اظهار داشت: مطابق اهداف برنامه پنجم توسعه میزان بزرگراه‌ها تا سال 94 در استان به دو برابر ارتقا می‌یابد.

وی افزود: طی برنامه پنجم توسعه نیز مقرر شده با افزایش 400 کیلومتری به آسفالت پروژه‌های راه‌های روستایی 800 کیلومتر راه‌های شوسه با مشخصات راه‌های روستایی درجه یک احداث شود.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اردبیل ابراز داشت: هم‌اکنون از مجموع 4 هزار و 739 کیلومتر راه روستایی موجود در استان اردبیل 2 هزار و 528 کیلومتر به صورت آسفالت، یک‌هزار و 516 کیلومتر راه شوسه، 695 کیلومتر راه خاکی است که درصد برخورداری بر اساس طول راه 58 درصد و بر اساس تعداد روستاهای بالای 20 خانوار 89 درصد است.

وی ادامه داد: به طور کلی طول آسفالت مورد نیاز شهرستان‌های استان اردبیل 2 هزار و 212 کیلومتر است که اعتبار مورد نیاز برای تحقق اهداف برنامه توسعه پنجم 3 هزار و 188 میلیارد ریال برآورد شده است.

این مسئول بیان داشت: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز و اختصاص به موقع تا پایان شهریور سال 92 تمام روستاهای بالای 50 خانوار آسفالت و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

حیدری، پروژه‌های قابل افتتاح حوزه ساخت و توسعه راه‌های استان تا پایان سال جاری را نیز یادآور شد و اظهار داشت: ما 11 پروژه را در این حوزه در دست اجرا داریم که قطعات یک، سه و چهار راه اصلی رضی ـ امیر کندی به طول 34 کیلومتر در شهرستان گرمی، احداث تقاطع غیر همسطح در شهرستان نمین، احداث راه فرعی خلخال ـ پونل و راه‌های روستایی در شهرستان خلخال از جمله این پروژه‌هاست.

انتهای پیام/62003/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول