اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه تنکابن:

پروژه آسفالت نشتارود به تنکابن 12 درصد رشد دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه تنکابن گفت: پروژه آسفالت محور اصلی نشتارود به تنکابن با رشد فیزیکی 12 درصد، حدود دو ماه است که آغاز شده و در صورت مساعد بودن شرایط جوی تکمیل آن یک‌سال و نیم به طول خواهد انجامید.

پروژه آسفالت نشتارود به تنکابن 12 درصد رشد دارد

سید ابراهیم هاشمی فرماندار ویژه تنکابن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان تنکابن بیان داشت: پروژه آسفالت محور اصلی نشتارود به تنکابن حدود 11 کیلومتر است و از پل ازآرود در نشتارود آغاز و تا مجتمع رشد در تنکابن ابتدای ورودی کمربندی ادامه‌ می‌یابد.

وی اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بیش از 80 میلیارد ریال طی قراردادی با پیمانکار در صورت مساعد بودن شرایط جوی که برای اجرای این پروژه حائز اهمیت است حدود یک سال و نیم دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

هاشمی افزود: عملیات تجهیز و راه‌اندازی کارگاه و تعیین مکان آن زمان زیادی را تلف کرد اما به انجام آن و وارد شدن پروژه به فاز اول اجرایی یعنی لکه‌گیری و ترمیم آسیب‌های کلی به باند قدیم از روند اجرایی پروژه که حدود 12 درصد آن انجام شده رضایت داریم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه پیمانکار پروژه دارای گرید ملی و سوابق خوبی در تعهدات و انجام و تحویل پروژه‌ها در سطح ملی است‌ و تحت‌نظر وزارت راه فعالیت می‌کند، اما به‌طور منظم در کنار بازدیدهای شهرستانی و استانی توسط کارشناسان و بررسی مصالح به‌کار رفته در آن نیز صورت می‌گیرد.

هاشمی خاطر نشان کرد: این پروژه در سه فاز اجرا می‌‌شود که در فاز اول لکه‌گیری و ترمیم باند قدیم انجام می‌شود و در فاز دوم روکش ثانوی اجرا می‌‌شود و در نهایت در فاز سوم این پروژه روکش‌ اصلی آن انجام خواهد شد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

به گزارش فارس، مسیر نشتارود به تنکابن حد فاصل بین پل ازآرود تا دوراهی کمربندی بزرگ مرکز شهرستان بدلیل خرابی زیاد و وجود چاله‌های فراوان ناشی از بدی کیفیت آسفالت، سال‌ها بود که مخاطرات و تصادفات زیادی را منجر می‌شد و مردم منطقه دائم از این مشکلات و مخاطرات آن گلایه‌های فراوانی داشتند که با توجه به پیگیری‌های فراوان این مشکل برطرف و با وارد شدن این مسیر به فاز اجرایی ترمیم و نوسازی امیدواری‌های زیادی را در بین مردم از کاستن مخاطرات عنوان شده ایجاد کرده است.

انتهای پیام/86020/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول