اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت تأکید کرد

پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیات طرح‌ها و جذب معوقات

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت گفت: بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات به متقاضیان طرح‌های دارای توجیه فنی، اقتصادی و جذب مطالبات و معوقات خود اقدام کنند.

پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیات طرح‌ها و جذب معوقات

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، سیدناصر رضایی صبح امروز در نشست شورا‌ی عمومی بانک‌های این شهرستان اظهار کرد: بعد از نیروی انسانی کارآمد و متعهد که زیر بنا و موتور متحرکه توسعه است، منابع مالی در مرتبه دوم قرار دارد.

فرماندار باشت گفت: بانک‌ها متولی تأمین این منابع هستند و هرگونه لنگ زدن در این خصوص به رکود اقتصادی منجر می‌شود.

وی با اشاره به این‌که باشت قطب کشاورزی، باغداری، دامداری این استان است و در این مقوله از منابع، ظرفیت‌ها و استعداد‌ بالایی برخوردار است، گفت: هرگونه سرمایه‌گذاری در این بخش درآمدزا، توسعه‌آور و سرمایه بانک‌ها به خوبی برگشت‌پذیر خواهد بود.

فرماندار باشت گفت: بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات به متقاضیان طرح‌های دارای توجیه فنی، اقتصادی و جذب مطالبات و معوقات خود اقدام کنند.

رضایی به همکاری بانک‌های کشاورزی در پرداخت تسهیلات به متقاضیان بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: تعامل و همکاری بانک‌ها با مدیران و متقاضیان طرح‌ها می‌تواند کل روند کار و گردش مالی و فعالیت‌های اقتصادی را رونق بخشد.

فرماندار باشت تصریح کرد: بانک‌ها به میزان ضرورت درخواست‌ها، فقر اقتصادی، بضاعت مالی در کمک و همکاری با مردم و در جا‌هایی که قانون انعطاف گذاشته است با مردم و متقاضیان مدارا و همکاری لازم را داشته باشند.

این مسئول به اطلاع‌رسانی، تشویق، ترغیب و فرهنگ‌سازی برای برگشت معوقات و پرداخت به موقع اقساط و همچنین مشاوره و راهنمایی متقاضیان در هزینه و نظارت بر تسهیلات بدون انحراف در جای خودش، تأکید کرد و افزود: بانک باید جایگاه خود را در رونق تولید، توسعه اقتصادی، گردش مالی را بتواند به خوبی اطلاع‌رسانی و تبلیغ کند تا در تنظیم منابع و مصارف خود موفق عمل کند.

فرماندار باشت خاطرنشان کرد: شهرستان باشت شهری نو پاه است و این‌که پرداخت‌ها از سوی بانک‌ در این شهرستان به خصوص بخش کشاورزی بالا است و لذا باید در زمینه پرداخت به موقع اقساط فرهنگ‌سازی بیشتری انجام شود و بانک‌ها به خواسته‌های مردم بیش از پیش توجه داشته باشند.

انتهای پیام/82007/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول