اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر خبر داد

دستگیری سارقان سیم و کابل برق در شبستر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان شبستر از دستگیری دو نفر سارق و کشف 34 فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان سیم و کابل برق در شبستر

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، علی صفایی صبح امروز در گفت‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم برق از انواع مختلف در سطح شهرستان با توجه به حساسیت امر، موضوع در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با فعال کردن منابع خبری و راه‌اندازی گشت‌های آشکار و پنهان و استفاده از توان عملیاتی یگان‌های انتظامی و انجام کار اطلاعاتی لازم، یکدستگاه خودروی وانت در این زمینه متوقف و دو نفر به هویت‌های «ی –الف» و «الف – الف» اهل و ساکن تبریز دستگیر شدند.

صفایی اظهار کرد: در بازرسی از خودروی مذکور تعدادی آلات و ادوات ارتکاب جرم، از جمله اره دستی، سیم بکسل، کمربند مخصوص بالا رفتن از تیرهای برق، چراغ لیزری ویژه استفاده در شب کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازجویی‌های فنی و پلیسی متهمان به 34 فقره سرقت انواع سیم‌های مسی، کابل و تیرهای برق اعتراف کرده و در همین زمینه یک نفر مالخر سابقه‌دار به هویت «ق –ن»، اهل هشترود و ساکن تبریز، نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر گفت: سارقان دستگیر شده و متهم مالخر پس از دستگیری مبلغ 15 میلیون ریال رشوه به مأموران پیشنهاد دادند که مأموران وظیفه شناس ضمن رد رشوه پیشنهادی، موارد را صورت جلسه و ضمیمه پرونده کردند.

صفایی افزود: در آسیب شناسی جرم، علت اصلی وقوع سرقت‌ها، نبود حفاظ ایمنی مناسب در نصب سیم کابل از طرف اداره برق در موتورخانه‌های کشاورزی و بی‌توجهی نسبت به هشدارهای پلیسی است.

انتهای پیام/60005/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول