اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت پلیس انجام شد

دستگیری سه سارق در بیله‌سوار / کشف هشت خودروی مسروقه در اردبیل

خبرگزاری فارس: با تلاش ماموران هنگ مرزی شهرستان بیله‌سوار سه سارق که اقدام به سرقت وسایل و تجهیزات خودرو می‌کردند دستگیر شدند.

دستگیری سه سارق در بیله‌سوار / کشف هشت خودروی مسروقه در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده هنگ مرزی شهرستان بیله‌سوار صبح امروز در جریان بازدید از یگان‌های مرزی این شهرستان اظهار داشت: سارقان دستگیر شده که اقدام به سرقت‌ تابلوهای راهنمایی و رانندگی، لاستیک و تجهیزات خودرو، کابل برق و مخابرات و همچنین آهن‌آلات مختلف از سطح شهر می‌کردند شناسایی شده و نسبت به دستگیری آنها اقدام شد.

علی جوانشیر افزود: با شناسایی مالباختگان قرار است از طریق مراجع قضایی ضمن تحویل سارقان، این اموال به صاحبانشان برگردد.

وی گفت: با دستگیری دو نفر تحقیقات گسترده‌ای برای دستگیری سرکرده سارقان انجام شد که در این زمینه نفر اصلی نیز در منطقه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

پلیس شهرستان اردبیل نیز مامور قلابی را که در حال تهدید یکی از شهروندان بود دستگیر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل اظهار داشت: ماموران گشت یگان امداد هنگام گشت‌زنی در اطراف شهر به یک دستگاه خودروی پژو با راننده و یک سرنشین که در کنار جاده توقف کرده بود مشکوک شدند.

حسن علی‌زاده افزود: در بررسی موضوع معلوم شد راننده پژو با نشان دادن کارت شناسایی جعلی خود را مامور پلیس راهنمایی و رانندگی معرفی کرده و از همشهریان اخاذی می‌کند.

وی گفت: با دستگیری این مامور قلابی و همدستانش، از خودروی وی یک عدد اسپری اشک‌آور و همچنین برخی تجهیزات قلابی پلیس کشف و ضبط شد و افراد مورد نظر تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل همچنین از کشف هشت خودروی مسروقه در اردبیل با اجرای طرح برخورد با سارقان وسایط نقلیه خبر داد.

علی‌زاده گفت: ما در این طرح که به مدت سه روز اجرا شد تلاش کردیم تا با عوامل سرقت خودرو به جد برخورد کرده و اجازه ندهیم آنها امنیت جامعه را به هم بزنند.

وی ادامه داد: در این مدت هشت خودرویی که در روزهای اخیر در مرکز استان به سرقت رفته بود کشف و هشت سارق حرفه‌ای نیز دستگیر و برای رسیدگی بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از صاحبان خودروها خواست از پارک و توقف خودرو و وسایط نقلیه در مناطق خلوت و بدون استفاده از وسایل بازدارنده خودداری کنند.

انتهای پیام/62003/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول