اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد:

هشدار دبیر حزب موتلفه ایلام به ضرورت بصیرت‌افزایی مسئولان

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان ایلام به ضرورت بصیرت‌افزایی مسئولان در جامعه هشدار داد.

هشدار دبیر حزب موتلفه ایلام به ضرورت بصیرت‌افزایی مسئولان

نصرت‌الله حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم.

وی ادامه داد: ورود به این سالگرد و احیا و پاسداشت این رویداد بزرگ قرن معاصر نیازمند ابزارهای جدیدی برای دست‌اندرکاران آن است.

این فعال سیاسی ـ مطبوعاتی اضافه کرد: ایران اسلامی خود را برای روزها و ماه‌‌های سرنوشت‌سازی آماده می‌کند.

حیدری تصریح کرد: آنچه باید از دل این جشن‌ها خود را نشان دهد کارآمدی ولایت فقیه در وحدت‌بخشی به جامعه ایرانی و وحدت کلمه ملت در تبعیت از امام و اسلام است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان ایلام گفت: جشن‌های انقلاب مصادف با بیداری اسلامی است، بیداری که لرزه بر اندام استکبار انداخته و او را مستاصل از مواجهه با آن ساخته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر استکبار جهانی بیش از گذشته مستاصل شده و روز به روز به عمق استراتژیک نظام در منطقه پی برده است.

این فعال سیاسی اضافه کرد: افزایش عمق استراتژیک نظام مقدس جمهوری اسلامی منافع دشمنان به ویژه استکبار جهانی را به خطر انداخته است.

حیدری تصریح کرد: بر این اساس دشمن روز به روز مستاصل شده و توطئه‌های مختلفی را بر اساس این حال تدوین و اجرایی می‌کند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان ایلام گفت: راهبرد امروز دشمن علیه انقلاب اسلامی هجمه نرم بوده که می‌توان  به وقایع 18 تیر در سال 87 و فتنه 88 اشاره کرد.

وی ادامه داد: واکاوی شرایط گذشته نظام به ویژه انتخابات گذشته این مهم را دوچندان بروز می‌دهند که مسئولان باید با بصیرت بیشتری وارد عرصه شده و مانع هرگونه تحرک دشمنان داخلی و خارجی شوند.

این فعال سیاسی اضافه کرد: رصد فعالیت مخالفان و معاندان نظام بیانگر عمق فعالیت‌ها و تلاش‌های آنان برای انتخابات آتی ریاست جمهوری است.

حیدری تصریح کرد: واکاوی رویکرد و رفتار دشمن در حوزه جنگ نرم نشان می‌دهد که بیشترین تمرکز آنها در مقطع انتخابات است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان ایلام گفت: رصد فعالیت‌های آنان نشان می‌دهد که در تلاش هستند انتخابات آتی را از یک فرصت به چالش تبدیل کنند.

وی ادامه داد: اعطای کمک‌های مالی به مخالفان در اشکال مختلف، ساماندهی شبکه رسانه‌ای و خبری برای حمایت از مخالفان که هر روز ابعاد آن علیه انقلاب نمایان می‌شود و شکل دادن به افراد و عناصری برای رهبری جریان مخالفان از مهم‌ترین تلاش‌های مخالفان در رصدهای صورت گرفته است.

این فعال سیاسی اضافه کرد: استراتژی دشمن با توجه به تجربه فتنه 88 یارگیری از درون نظام است که باید مسئولان در این خصوص توجه جدی‌تری داشته باشند.

انتهای پیام/2246/ع40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول