اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور کارآفرین برتر کشوری

سمینار تخصصی راه‌های توسعه کارآفرینی زنان در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر گروه مدیریت دانشگاه حضرت معصومه(س) از برگزاری سمینار تخصصی راه‌های توسعه کارآفرینی زنان در قم با حضور کارآفرین برتر کشوری خبر داد.

سمینار تخصصی راه‌های توسعه کارآفرینی زنان در قم برگزار می‌شود

حسن زارعی‌متین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به انجمن علمی مدیریت دانشگاه حضرت معصومه(س) اظهار کرد: این انجمن تشکلی اجتماعی، علمی و فرهنگی بوده که زیر نظر دانشگاه حضرت معصومه(س) فعالیت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این انجمن نشریه‌ای با عنوان الفبای مدیریت را در دستور کار دارد که آثار علمی دانشجویان در آن منتشر می‌شود.

مدیر گروه مدیریت دانشگاه حضرت معصومه(س) عنوان داشت: انجمن مدیریت دانشگاه حضرت معصومه(س) تاکنون بیش از 10 سمینار تخصصی در حوزه‌های مختلف مدیریتی برگزار کرده است.

وی با اشاره به سمینارهای برگزار شده انجمن مدیریت این دانشگاه گفت: تاکنون سمینارهایی با عناوین راه‌های ورود به بازارهای جهانی، فنون ارتباطات و مذاکره، مدیریت دانش و بازاریابی به همت این انجمن برگزار شده است.

زارعی‌متین خاطرنشان کرد: راه‌های موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد با حضور نفرات برتر رشته مدیریت در آزمون کارشناسی ارشد و دکترا از دیگر سمینارهایی بوده که در سال جاری برگزار شده است.

وی از برگزاری سمینار تخصصی راه‌های توسعه کارآفرینی زنان خبر داد و افزود: این سمینار با حضور فاطمه مقیمی کارآفرین برتر کشور به منظور تبدیل دانش به کارآفرینی برگزار می‌شود.

مدیر گروه مدیریت دانشگاه حضرت معصومه(س) یادآور شد: تاکنون دانشجویان دانشگاه از تعدادی مراکز کارآفرینی مانند مزرعه فدک، کارگاه‌ها و کارخانجات بازدید کرده و با مدیران آنها به گفت‌وگو پرداخته‌اند.

سمینار تخصصی راه‌های توسعه کارآفرینی بعد از ظهر سیزدهم آذر ماه در سالن همایش‌های امام علی(ع) دانشگاه حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78003/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول