اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میانه خبر داد

برگزاری همایش بین‌المللی نیمکت‌های سوخته در میانه

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میانه از برگزاری همایش بین‌المللی نیمکت‌های سوخته در دوم بهمن خبر داد.

برگزاری همایش بین‌المللی نیمکت‌های سوخته در میانه

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، عباسقلی احمدزاده در نشست بسیجیان این شهرستان آزادگی و آزادیخواهی را برترین شاخصه یک مومن واقعی خواند و آن را رمز رهایی از یوغ بردگی و بندگی طاغوت دانست.

وی در ادامه تاکید کرد: انقلاب اسلامی این پدیده عظیم و نعمت الهی منشاء خیر و برکت برای همه آزادیخواهان جهان شد که این مهم‌ترین دستاورد انقلاب در عرصه جهانی و بین‌المللی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میانه اظهار داشت: دهه فجر نقطه عطف مبارزاتی است که همه ملت‌ از کوچک و بزرگ در آن نقش داشته‌اند و امروز این نقش‌آفرینی همچنان به چشم می‌خورد.

وی گفت: ندای عدالتخواهی ملت ایران امروز گستره جهانی دارد و به برکت همین ندای حق‌طلبی، ملت‌های زیر سلطه را به بیداری جهانی واداشته‌ است تا زندگی ذلت‌بار را نپذیرند و با منشاء ظلم و ستم در جهان مبارزه کنند.

احمدزاده در ادامه سخنان خود بازسازی صحنه بمباران زینبیه را برنامه‌ای ماندگار در تاریخ شهر میانه و اذهان مردم عنوان کرد و افزود: پیام انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را باید به شیوه‌ای نو به نسل جوان انقلاب انتقال دهیم و اگر اینگونه نشود به خطا رفته‌ایم.

وی تاکید کرد: امروز تمام سربلندی ایران اسلامی مدیون دفاع مقدس و به برکت خون شهداست، شهدایی که ناظر ما هستند و هرچه داریم از آنهاست و خدا را شاکریم که امروز ملت ایران اسلامی مثل نسل اول انقلاب پشت ولی فقیه خودشان ایستاده‌اند.

احمدزاده گفت: تا زمانی که پرچم حق و حقانیت اسلام برافراشته باشد، مبارزه با باطل هم ادامه دارد و امروز هم ما در سنگرهای دیگری در حال جنگ هستیم و یکی از آنها جنگ اقتصادی دشمن بوده که علیه ملت ایران به راه انداخته است.

وی افزود: دشمن با انواع دسیسه‌ها سعی دارد با مدد تحریم اقتصادی، ملت ایران را به زانو در بیاورد در حالی که خودشان به زانو درآمده‌اند و باید گفت امروز دشمن در منجلابی از مشکلات اقتصادی گرفتار شده است.

احمدزاده گفت: دفاع جانانه و ایثارگرى ملت ایران در دفاع از انقلاب نه تنها در طول هشت سال دفاع مقدس بلکه پس از گذشت 33 سال از آن، همچنان ضامن امنیت و ثبات کشور است.

وی تصریح کرد: ملت ایران به جهانیان آموخت که هرگونه تجاوز به خاک این سرزمین، بى‌‏پاسخ نخواهد ماند و با جان و دل از سرزمین و انقلاب خود دفاع خواهند کرد.

وی در ادامه سخنان خود برنامه‌های جنبی همایش را کلنگ‌زنی یادمان شهدای زینبیه، بازدید وزیر آموزش و پرورش و همراهان از مدارس زینبیه و ثارالله همچنین حضور در مزار شهدا خواند و همدلی و همراهی همگان را در این خصوص خواستار شد.

دبیرستان زینبیه و مدرسه ابتدایی ثارالله روز 12 بهمن ماه سال 65 مورد هجوم وحشیانه حملات هوایی رژیم بعثی قرار گرفته بود.

انتهای پیام/60001/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول