اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان:

شاخصه خواص بودن قدرت نیست بلکه خط ولایت فقیه است / برخی خواص عوامانه می‌اندیشند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان اصفهان با اشاره به اینکه شاخصه خواص و عوام قدرت نیست بلکه خط والای ولایت فقیه است، گفت: برخی خواص به راحتی از محور اصلی انقلاب خارج شدند و اکنون جزو عوام قرار گرفته‌اند.

شاخصه خواص بودن قدرت نیست بلکه خط ولایت فقیه است / برخی خواص عوامانه می‌اندیشند

محسن صرامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به پیش کشیدن مبحث انتخابات آزاد از سوی برخی افراد اظهار کرد: عجیب است که این افراد زمانی که دنیا بر وفق مرادشان بود مدعی پاک بودن تمام شرایط بودند اما اکنون که دیگر چرخ گردون بر مراد آنها نیست به تئوریسین‌‌های امور کشور تبدیل شده‌اند.

وی با بیان اینکه برخی افراد می‌خواهند همه امکانات در خدمت آنها باشد، افزود: اگر این افراد در زمان حضورشان در صحنه سیاسی کشور مدعی پیشرفت ایران هستند نشانه آزاد بودن شرایط کشور است و اگر هم در دوران اصلاحات منشأ اثر نبوده‌اند هم که دیگر جایی برای صحبت و اظهار نظر آنها باقی نمانده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این افراد جرأت بیان انتخابات بی‌قید و شرط را به جای کلمه آزاد ندارند، تاکید کرد: در تمام دنیا سعی بر ایجاد شرایطی است که علاوه بر آزاد بودن، اکثریت مردم نیز در انتخابات شرکت کنند اما این افراد به بهانه واهی آزادی قصد دارند از مشارکت حداکثری مردم بکاهند.

وی ادامه داد: این افراد طعم شیرین رفاه خارجی و سیستم‌های رادیکال دموکراتیک غیر انقلاب را چشیده‌ا‌ند و در شرایط کنونی و حساس کشور قصد دارند از آب گل‌آلود ماهی گرفته و به جای منویات دینی رویکردهای غیر دینی را به نفع خود و بر ضد تفکرات اکثریت جامعه به نمایش بگذارند.

صرامی با اشاره به طرح مبحث انتخابات آزاد از سوی برخی پیشکسوتان نظام تأکید کرد: ما ولایت مطلقه فقیه را به شکل نظری و عملی قبول داریم و لازم است مرجع و خاستگاه تفکرات ما خط ولایت و رهبری باشد بنابراین نباید انقلاب را با اشخاص بشناسیم.

وی با بیان اینکه این افراد زمانی که پیشکسوت بودند شخصیت فردی خود را نیز حفظ می‌کردند، گفت: آنها تا زمانی که این دو شخصیت را در یکدیگر ادغام کرده بودند مورد قبول عامه مردم بودند ولی اکنون که یک شخصیت از پوسته دیگری بیرون آمده در نگاه مردم ارزش پیشین خود را از دست داده‌اند.

صرامی تصریح کرد: این شرایطی است که برای برخی خواص ایجاد شد و آنها به راحتی از محور اصلی انقلاب خارج شدند و اکنون جزو عوام قرار گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: شاخصه خواص و عوام قدرت نیست بلکه خط والای ولایت فقیه است که گاه یک کارگر، کشاورز یا صنعتگر به عنوان مردمی عادی چنین بصیرت و ولایت‌پذیری را بیش از افراد بالای مملکت دارند.

انتهای پیام/63008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول