اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بنیاد مسکن در ایام الله دهه فجر

13 طرح عمرانی در استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی از افتتاح و بهره برداری از 13 طرح عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرهای مختلف استان خبر داد.

13 طرح عمرانی در استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد

محمدرضا رضافرح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این طرح‌ها شامل افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌‌های مسکن روستایی و طرح هادی روستایی است که در شهرهای اراک، آشتیان، تفرش، خنداب، دلیجان، زرندیه، شازند، کمیجان و محلات به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تصریح کرد: افتتاح 9 هزار واحد مسکن روستایی در اراک، 800 واحد مسکن روستایی در آشتیان،950 واحد مسکن روستایی در تفرش، سه هزار و 500واحد مسکن روستایی در خنداب، 900 واحد مسکن روستایی در دلیجان، یک هزار و 500 واحد در زرندیه و یک هزار و 500 واحد در شازند بخشی از این پروژه‌ها است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی افزود: همچنین بهره‌برداری از800 واحد در محلات، سه هزار و 500 واحد در کمیجان از دیگر پروژه‌های مسکونی این نهاد در دهه مبارک فجر است.

رضافرح افزود: در دهه مبارک فجر همچنین چهار طرح هادی روستایی در روستاهای راشان شازند، عیسی‌آباد محلات، امان آباد اراک و جلایر تفرش به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/87003/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول