اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

مدارس همدان از بخاری نفتی چکه‌ای استفاده نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان گفت: اکنون در مدارس همدان بخاری نفتی چکه‌ای نداریم و تنها هفت درصد مدارس بخاری نفتی کاربراتوری دارند.

مدارس همدان از بخاری نفتی چکه‌ای استفاده نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان با اشاره به رتبه نخست شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان در سطح استان، اظهار کرد: در هفته شوراها، شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان موفق به کسب رتبه نخست شد.

وی با بیان اینکه از 121 مصوبه شورای آموزش و پرورش شهرستان 118 مورد اجرایی شده است، افزود: این شورا یکی از کاربردی‌ترین جلساتی است که در فرمانداری همدان تشکیل می‌شود.

فرماندار همدان در ادامه با اشاره به بازدید از سیستم گرمایشی برخی مدارس یادآور شد: با بازدید سرزده‌ای که از مدارس صورت گرفت، وضعیت گرمایشی مطلوب بود به طوری که اکنون در هیچ مدرسه‌ای از همدان بخاری نفتی چکه‌ای نداریم و تنها هفت درصد مدارس بخاری نفتی کاربراتوری دارند.

وی با تأکید بر آموزش آتش‌نشانی در مدارس بخش قهاوند خاطرنشان کرد: آموزش دانش‌آموزان و عوامل مدارس باید در دستور کار قرار گیرد و این امر با همکاری هلال‌ احمر و آتش‌نشانی باید انجام شود.

قهرمانی‌مطلق در خصوص هیئت امنایی شدن دو مدرسه حر ریاحی و شهید بابایی‌پور همدان اظهار کرد: با توجه به مخالفت اعضای شورای آموزش و پرورش مبنی بر هیئت‌ امنایی شدن این دو مدرسه، کمیته‌ای منتخب از شورای آموزش و پرورش تشکیل و برای بررسی شرایط از مدارس بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به گلایه معلمان از روش انتخاب معلمان نمونه در سطح شهرستان یادآور شد: برای ارسال مدارک معلمان برای انتخاب معلم نمونه، کپی‌های زیادی از مدارک خواسته شده که این کپی‌ها برگه‌های زیادی را مصرف می‌کند که در وضعیت کنونی کاغذ چنین کاری اسراف است.

فرماندار شهرستان همدان تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط کاغذ در سطح کشور، فرمانداری در مباحث اداری کاغذ را حذف کرده و از طریق سیستم و شبکه مسائل اداری را دنبال می‌کند که این امر باید در آموزش و پرورش نیز هر چه سریع‌تر انجام شود.

وی با اشاره به کاردستی‌هایی که معلمان از دانش‌آموزان درخواست می‌کنند، گفت: گاهی از دانش‌آموزان کاردستی‌هایی خواسته می‌شود که والدین را مجبور به هزینه و دردسرهایی می‌کند، در حالی که باید این کاردستی‌ها در آزمایشگاه مدارس ساخته شود تا علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها برای والدین زحمتی ایجاد نکند.

قهرمانی‌مطلق در پایان خاطرنشان کرد: میزان مصرف سرانه آب، برق و گاز مدارس نسبت به سال‌های قبل مقایسه شود، تا بیشترین و کمترین سرانه مصرف مشخص شود و صرفه‌جویی کنندگان مورد تشویق قرار گیرند. 

انتهای پیام/89003/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول