اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

27 تا 30 دی‌ماه صورت می‌گیرد

حضور منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه توانمندی‌های ایران در بصره

خبرگزاری فارس: منطقه آزاد انزلی برای نمایش توانمندی‌های خود در نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در بصره شرکت می‌کند.

حضور منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه توانمندی‌های ایران در بصره

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با همکاری استانداری خوزستان و بصره با حضور مناطق آزاد کشور از 27 تا 30 دی ماه جاری برابر با 16 تا 19 ژانویه در مرکز نمایشگاهی بین‌المللی شهر بصره در کشور عراق برگزار می‌شود.

معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مناطق آزاد ایران در حوزه‌های مختلف و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این مناطق، توسعه مبادلات دوجانبه و امکان‌سنجی گسترش مبادلات تجاری و صنعتی در حوزه‌های متنوع از جمله مهم‌ترین دلایل برگزاری نمایشگاه مذکور است.

لوح‌های فشرده چند رسانه‌ای پنج زبانی (انگلیسی،عربی،روسی،آلمانی،فارسی) مشتمل بر قانون و مقررات منطقه آزاد انزلی، قوانین ثبت شرکت، فعالیت اقتصادی، سرمایه‌گذاری و تولیدی شرکت‌های داخلی و خارجی، بروشور‌های معرفی منطقه آزاد انزلی به زبان‌های انگلیسی، عربی و فارسی، نقشه معرفی کریدور شمال‌ـجنوب از جمله اقلام تبلیغاتی منطقه آزاد انزلی را تشکیل می‌دهند.

نمونه محصولات صادراتی صنایع تولیدی مستقر در محدوده منطقه و بسته‌های تبلیغاتی اطلاع‌رسانی فعالان اقتصادی منطقه در نخستین نمایشگاه توانمند‌ی‌های ایران در بصره به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی با اشاره به حضور این منطقه در نمایشگاه‌ مذکور اظهار کرد: 100 فرصت سرمایه‌گذاری منطقه آزاد، کتاب گردشگری گیلان و کتابچه گردشگری منطقه آزاد انزلی، نقشه مسیرهای توریستی استان و محصولات مختلف صنایع دستی منطقه در نخستین نمایشگاه توانمندی‌های مناطق آزاد ایران در عراق عرضه می‌شود.

سعید رحیمی افزود: امسال منطقه آزاد انزلی در راستای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی در نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در کشورهای حاشیه دریای خزر و آسیای میانه توانمندی‌های خود را عرضه کرد.

به گفته وی، منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه جمهوری داغستان روسیه، تاجیکستان و نمایشگاه توانمندی‌های مناطق آزاد ایران در تهران حضور یافت و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری خود را به سرمایه‌گذاران عرضه کرد.

انتهای پیام/84001/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول