اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه نقاشی «یگانه» در نیشابور برپا شد

خبرگزاری فارس: مسئول مجتمع‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: نمایشگاه نقاشی «یگانه » در نگارخانه کمال‌الملک نیشابور برپا شد.

نمایشگاه نقاشی «یگانه» در نیشابور برپا شد

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، حمید‌رضا آتشی اظهار داشت: بانوان هنرمند نیشابوری تاکنون در زمینه‌های مختلف هنری توانسته‌اند با خلق آثار منحصر به فرد گوی سبقت را از دیگر شهرستان‌ها بربایند.

وی بیان داشت: بانوان این شهرستان دارای مقام‌های کشوری و بین‌المللی هستند و در حال حاضر نیز بانوی نگارگر نیشابوری نیز آثار خویش را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده است.

مسئول مجتمع‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور عنوان کرد: این نمایشگاه 20 اثر رنگ روغن، آکرلیک، آب‌مرکب و سیاه‌قلم را با موضوعات طبیعت، طبیعت بی‌جان و چهره در ابعاد 40 * 30 و 120 *80 سانتیمتر مربع در خود جای داده است.

آتشی خاطر نشان کرد: این نخستین نمایشگاه انفرادی افشار یگانه با سبک رئالیسم و مدرنیسم است که با زحمات طاقت‌فرسای چندین ساله آثار خود را ارائه کرده است.

وی یادآور شد: این نمایشگاه با هدف ترویج هنر نقاشی در بین جامعه هنری به‌خصوص بانوان و نقد و بررسی آثار افشار یگانه برگزار شده است.

آتشی اضافه کرد: نمایشگاه نقاشی مذکور از 24 دی‌ماه همه روزه از ساعت 9 تا 12 صبح و 16 تا 19 بعد از ظهر در محل نگارخانه کمال‌الملک برپا است.

انتهای پیام/70005/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول