اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد

لزوم تسریع در احداث بزرگراه شاهرود ـ شمال

خبرگزاری فارس: معاون راهداری وزیر راه و شهرسازی بر لزوم تسریع در احداث بزرگراه شاهرود ـ شمال تاکید کرد.

لزوم تسریع در احداث بزرگراه شاهرود ـ شمال

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود عبدالهاشم حسن‏نیا معاون راهداری وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز از روند پیشرفت پروژه‏های راه‏سازی در استان سمنان بازدید کرد.

وی در سفر یک‏روزه خود به استان سمنان، از روند پیشرفت پروژه‏های راه‏سازی در این استان بازدید کرد و در جریان کم و کیف آن قرار گرفت.

معاون راهداری وزیر راه و شهرسازی در جمع راهداران استان سمنان اظهار کرد: پروژه‏های مهر ماندگار فرصت خوبی برای پیشرفت هر استان است.

حسن‏نیا در ادامه از روند پیشرفت احداث بزرگراه عباس‏آباد ـ کاهک در مسیر زیارتی تهران ـ مشهد و بزرگراه شاهرود ـ شمال بازدید کرد و افزود: با اجرای طرح‏های فوق، ارتباط مراکز استان‏ها و ترانزیت کالا با توجه به موقعیت استان سمنان روز به روز پیشرفت خواهد کرد.

معاون راهداری وزیر راه و شهرسازی گفت: باید بدانیم این انقلاب با بهای بسیاری به ثمر رسیده است و این مسئولیت‏ها به خاطر انقلاب بوده که بر دوش ما واگذار شده است؛ بنابراین باید تمام سعی و کوشش خود را برای ساخت ایران اسلامی به‏کار بریم.

انتهای پیام/2249/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول