اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

یگان‌های انتظامی شرق تهران به بحث تأمین امنیت اجتماعی توجه کنند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: همه یگان‌های انتظامی شرق تهران باید همگام با دیگر ارکان نظام به بحث تأمین امنیت اجتماعی توجه خاص داشته باشند.

یگان‌های انتظامی شرق تهران به بحث تأمین امنیت اجتماعی توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، صبح امروز صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با حضور کارکنان یگان‌های انتظامی، ستادی و پلیس‌های تخصصی در ستاد فرماندهی استان برگزار شد.

جمال نیک‌جو جانشین فرمانده انتظامی استان در این مراسم گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران با پلیس سایر کشورهای غربی تفاوت ماهوی دارد؛ چراکه پلیس ما تحت لوای پرچم اهل‌بیت (ع) و زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای قرار دارد.

وی در ادامه با تبریک ماه ربیع الاول از برقراری نظم و امنیت در ایام عزاداری ماه‌های محرم الحرام و صفر قدردانی کرد.

این مقام مسئول همچنین با بیان فرازی از نهج‌البلاغه به اخلاق حسنه در پلیس اشاره کرد و به تشریح پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت.

نیک‌جو با توجه به برنامه‌های متنوع و مختلف نیروی انتظامی به شعار سال مطرح شده از سوی فرماندهی ناجا اشاره کرد و گفت: همه یگان‌های انتظامی شرق تهران باید همگام با دیگر ارکان نظام به بحث تأمین امنیت اجتماعی توجه خاص داشته باشند.

جانشین فرماندهی شرق تهران در ادامه با تأکید بر نظم و امنیت، از همه مسئولان خواست در حوزه کاری خود نظم و انضباط را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند.

نیک‌جو سپس به تقویت تقوا در پرسنل اشاره کرد و با توجه به تلاش‌های کارکنان عقیدتی_سیاسی در بحث پویایی مراسم مذهبی گفت: نماز اول وقت به‌ویژه جماعت، موجب تحکیم بنیه اخلاق و تقوای الهی در کارکنان خواهد شد. 

انتهای ‌پیام/2462/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول