اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران خبر داد

کشف بیش از 155 کیلوگرم تریاک پس از تعقیب و گریزهای پلیسی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران از کشف بیش از 155 کیلوگرم تریاک پس از تعقیب و گریزهای پلیسی خبر داد.

کشف بیش از 155 کیلوگرم تریاک پس از تعقیب و گریزهای پلیسی

جعفر چناری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، از انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف 155 کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان طی یک عملیات ویژه پلیسی اطلاعاتی خبر داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی انتظامی، در راستای مبارزه با قاچاقچیان عمده مواد مخدر یک باند قاچاق موادمخدر را تحت نظر گرفتند تا اینکه مطلع شدیم این باند قصد انتقال 155 کیلوگرم تریاک از زاهدان به قم و سپس ورامین را دارد.

وی تصریح کرد: نیروهای اطلاعاتی ما انتقال این محموله را تحت کنترل قرار دادند تا اینکه متوجه شدند این محموله توسط فروشنده‌های زاهدانی در کیلومتر 30 اتوبان قم - کاشان تحویل خریدار که سازمان یافته‌ترین باند مواد مخدر در شرق استان تهران است شد.

چناری افزود: ماموران ما این مواد را که در یک دستگاه خودرو ال 90 جاسازی شده بود تعقیب کردند تا وارد حوزه استحفاظی شرق استان شود، قاچاقچیان در اتوبان قم - گرمسار متوجه تعقیب توسط ماموران شدند و بر سرعت خود افزودند، ماموران ما هم سرعت خود را افزایش داده و به 170 کیلومتر بر ساعت رساندند اما قاچاقچیان همچنان با سرعتی بیشتر در حال فرار بودند و راه خود را به سوی کویرآباد منحرف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران عنوان کرد: در کویرآباد و پس از درگیری مسلحانه و تعقیب و گریزهای متعدد سرانجام خودروی حامل مواد مخدر در یک پیچ از جاده به دلیل سرعت زیاد منحرف شد و به درون نهر آب افتاد که ماموران ما از این فرصت استفاده کرده و قاچاقچیان را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در این رابطه تعداد پنج نفر از قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان موادمخدر دستگیر و سه دستگاه خودرو شامل ال 90، کیا اسپورتیج و پژو 405 نیز از آن‌ها کشف شد.

چناری بیان کرد: سرکرده این باند به نام (م.ب) معروف به (م.ک) نیز در این تعقیب و گریز دستگیر شد، باند مذکور به طور متوسط ماهیانه یک تن مواد مخدر از نقاط مختلف کشور به استان تهران از طریق اتوبوس، کامیون، سواری و ... حمل می‌کرد و دو نفر از افرادی که مسئول تحویل محموله‌های حمل شده بودند نیز به دام پلیس افتادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران با بیان اینکه قاچاقچیان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند اظهار کرد: شهروندان می‌توانند گزارشات خود را در ارتباط با این بلای خانمان سوز از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/2462/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول