اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیا کردستان:

ستاد احیا به دنبال ارائه آمار و ارقام نیست/ هدف ما احیای معروفات است

خبرگزاری فارس: جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: این ستاد به دنبال بیلان کاری و ارائه آمار و ارقام نیست بلکه احیای معروفات و جلوگیری از گسترش منکرات را به جد دنبال می‌کند.

ستاد احیا به دنبال ارائه آمار و ارقام نیست/ هدف ما احیای معروفات است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی صبح امروز در جلسه ستاد احیای شهرستان کامیاران اظهار داشت: امر به معروف یک تکلیف شرعی و الهی است که باید همه در قبال نهادینه کردن فرهنگ آن در جامعه احساس مسئولیت کنیم.

وی اضافه کرد: ستاد احیای استان کردستان به عنوان متولی احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر تلاش می‌کند تا با برنامه‌های فرهنگی نسبت به تحقق این مهم اقدام کند چرا که رویکرد ستاد احیا فرهنگی است.

الله‌مرادی با بیان اینکه برنامه‌های ستاد احیای استان کاملاً ریشه‌ای و زیرساختی است، عنوان کرد: راه‌اندازی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در تمامی ادارات، صنوف، روستاها و محلات استان از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام می‌شود.

به گفته وی، تشکیل شوراهای امر به معروف در صنوف، اقشار و ادارات استان که تاکنون در آنها این شوراها تشکیل نشده است از دیگر اقدامات در دست اجرای ستاد احیای استان به منظور ترویج این فریضه الهی در سطح جامعه است.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در ادامه گفت: امسال شهرهای سنندج، قروه و بیجار منتخب ستاد احیا بود که برای سال آینده شهرستان کامیاران هم جزو منتخبین قرار می‌گیرد.

الله‌مرادی تاکید کرد: باید فعالیت ستاد احیا و شوراهای امر به معروف تا روستاها کشیده شود تا از اثرگذاری بالایی برخوردار شود.

وی در پایان بر اختصاص مکانی برای فعالیت ستاد احیا در شهرستان کامیاران تاکید کرد و گفت: فردی هم به عنوان رابط و یا مسئول آن معرفی تا اقدامات به سهولت انجام بگیرد.

انتهای پیام/79002/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول