اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ر‌ئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه خبر داد

کشف 147 کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: ر‌ئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 147 کیلوگرم تریاک در کرمانشاه خبر داد.

کشف 147 کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کریم مرادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی یک عملیات پلیسی و اطلاعاتی، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان،‌ موفق به انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر طی 48 ساعت گذشته شد.

مرادی تصریح کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باندی که از استان‌های جنوبی به طرف کرمانشاه مواد مخدر حمل می‌کنند، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با انجام کارهای اطلاعاتی، ظرف مدت 48 ساعت گذشته موفق به انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 147 کیلوگرم تریاک شد.

وی افزود: دو نفر از اعضای این باند دستگیر و دو کامیون سواری نیز توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: این باند از ضلع شرقی شهر در حال وارد شدن به کرمانشاه بودند که بعد از عبور از پلیس راه در حوالی میدان امام توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه دستگیر شدند.

وی در ادامه با اشاره به آماری از کشفیات مواد مخدر در استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: طی سال‌جاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه 38 درصد افزایش کشف نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

مرادی تصریح کرد: انهدام باندهای توزیع‌کننده مواد مخدر نیز در استان کرمانشاه 13 درصد افزایش داشته و 591 کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز طی 9 ماهه نخست سال‌جاری کشف شده است.

وی با بیان اینکه طی سال‌جاری بیش از 92 مرحله طرح پاک‌سازی مواد مخدر در استان کرمانشاه اجرا شده است، تاکید کرد: طی این عملیات‌ها 32 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 510 نفر نیز دستگیر شدند.

ر‌ئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه بیان داشت: شماره تلفن‌های 128 و 8234190 آماده دریافت اخبار و گزارشات مردمی در خصوص مواد مخدر است.

انتهای پیام/2700/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول