اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تنکابن در مجمع تجدید میثاق با ولایت:

صمیمیت مردم و روحانیت مثال‌زدنی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تنکابن گفت: صفا و صمیمیت بین مردم، علما و روحانیت مثال‌زدنی است.

صمیمیت مردم و روحانیت مثال‌زدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، حجت‌الاسلام سید داود شاهچراغی پیش از ظهر امروز در جمع جامعه روحانیت تنکابن و عباس‌آباد در قالب جلسه‌ مجمع روحانیون منطقه (تجدید میثاق با ولایت) در ستاد نماز جمعه شهرستان تنکابن از حضور آیت‌‌الله خاتمی در این نشست تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان تنکابن با تقدیم بیش از 500 شهید از جمله مناطق باسابقه در ولایت‌مداری است خاطر نشان کرد: مردم متدین این منطقه همواره در تمامی عرصه‌های انقلاب مانند قیام 23 مرداد حضوری حماسی داشته‌اند.

امام جمعه تنکابن گفت: صفا و صمیمیت بین مردم، علما و روحانیت مثال‌زدنی است.

هدایتی نماینده جامعه روحانیت منطقه تنکابن و عباس‌آباد نیز در این نشست با اشاره به تاریخ بیش از یک‌هزار ساله فلاسفه در تنکابن با یادآوری شهدا به‌ویژه شهدای روحانیت گفت: روحانیون در دفاع مقدس نیز فقط برای تبلیغ دین حضور نیافتند بلکه آنها نیز به یقین در دفاع از ارزش‌های دین و اعتقادات و حفظ نظام گام برداشتند.

وی با بیان نکاتی درباره تاریخ منطقه و فراز و نشیب‌های روحانیت در آن گفت: حوزه علمیه شهید مطهری تنکابن در صورت حمایت مسئولان می‌تواند احیا شود. از همه مسئولان نظام بویژه آیت‌الله خاتمی می‌خواهیم برای حمایت از آن ما را یاری نمایند.

انتهای پیام/86020/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول