اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز:

یوم‌الله 19 دی تبلور غیرت دینی ملت مسلمان ایران و پیوند با روحانیت است

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز به مناسبت 19 دی ماه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ‌یوم‌الله نوزدهم دی ماه 1356 به عنوان تبلور غیرت دینی ملت مسلمان ایران و تحول در ورود و پیوند با روحانیت آگاه و ولایتمدار است.

یوم‌الله 19 دی تبلور غیرت دینی ملت مسلمان ایران و پیوند با روحانیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در این بیانیه که نسخه ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز ارسال شده آورده است: یوم الله نوزدهم دی ماه 1356 نقطه عطف تاریخ ملت ایران بلکه سرآغاز تحولات عظیم جهانی در عصر حاضر است.

در ادامه این بیانیه آمده است: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان خاستگاه تحولات جهانی و سرآغاز افول همیشه پوشالی استکبار جهانی در تاریخ خود روزهای بزرگی دارد که یوم الله نوزدهم دی ماه 1356 به عنوان تبلور غیرت دینی ملت مسلمان ایران و تحول در ورود روحانیت معظم شیعه و انسجام درونی و اتحاد مرجعیت بزرگوار شیعه و همراهی توام با جانفشانی امت اسلامی برای دفاع از نهاد دین و روحانیت شیعه و رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) این نقش را به دست آورد.

این بیانیه می افزاید: سلسله اربعین‌های شهرستان‌ها زمینه‌ساز حرکت انقلابی ملت ایران در ادامه حرکت عظیم روحانیت و مردم شهر مقدس قم شکل گرفت و همان روند پیروزی انقلاب سالامی را رقم زد و پیروزی انقلاب اسلامی تحولات جهانی را زمینه سازی کرد.

تا پیروزی انقلاب اسلامی، نظام سلطه استکبار جهانی یکه تاز میدان مدیریت جهانی بود و تمامی تحولات جهانی را بر مبنای طراحی‌های ظالمانه خود و برای کسب منافع نامشروع مستکبران بدون مزاحم پیگیری می‌کرد.

این بیانیه می‌افزاید: با پیروزی انقلاب اسلای هیمنه استکبار شکست و افول این هیمنه پوشالی آغاز شد به طوری که بیداری اسلامی این مقطع تاریخ از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

در بیانیه آمده است: با مرور این وقایع به عظمت روز نوزدهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی و تحولات جهانی پی می‌بریم و رموز عزت و عظمت یعنی پیروی و دفاع از ولایت و وحدت و یکپارچگی و ایستادگی برای دین و پیوند با روحانیت آگاه و ولایت‌مدار را بازخوانی می‌کنیم.

با تجلیل از حماسه آفرینان نوزدهم دی ماه و گرامیداشت یاد و خاطره مراجع عظام حاضر در این حماسه و علمای بزرگ و مراجع کنونی به عنوان موتور متحرک این حرکت عظیم و مردم فهیم و دین محور و حامی ولایت شهر مقدس قم و تجلیل از استمرار دهندگان این حرکت عظیم در تبریز،  یزد و سایر شهرستان‌ها و یاد و خاطره شهدای نوزدهم دی ماه قم را گرامی می‌داریم.

در پایان این بیانیه آمده است: بار دیگر با بازخوانی آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی، رموز عزت را یادآور شده و رمز سرافرازی و استمرار پیشرفت و حرکت غرور آفرین و عزت بخش ملت بزرگ ایران را دین محوری، ولایت مداری، وحدت و یکپارچگی، دشمن شناسی و استکبار ستیزی و تلاش‌های مجاهدانه در عرصه‌های پیشرفت علمی و معنوی معرفی می‌کنیم.

انتهای پیام/2302/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول