اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز:

راز موفقیت امام (ره) شناخت مردم بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیراز گفت: رمز موفقیت امام راحل (قدس سره) و به دنبال آن شاگرد والامقامش رهبر معظم انقلاب در قرن معاصر، شناختی بود که از مردم مسلمان و مومن ایران داشتند.

راز موفقیت امام (ره) شناخت مردم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی در دیدار چهره به چهره با اصحاب مسجد امیرالمومنین (ع) شیراز اظهار داشت: مدیریت الهی و آسمانی مردان شایسته و رجال دینی بر اصول متعددی استوار است که شاخص‌ترین آنها ، دعوت به حق و کمال مطلق و ذات لایزال حضرت احدیت است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس نخستین وسیله برای رسیدن به کمال مطلق را اشراف و احاطه اطلاعاتی مدیر جامعه دانست و گفت: پیامبر زمانی موفق می‌شود جامعه را به کمال مطلق برساند که آن را آنچنان که هست بشناسد.

وی دومین وسیله را ایجاد و حفظ نشاط و امیدواری در جامعه دانست و افزود: جامعه باید پیوسته جامعه‌ای پرنشاط و آماده و امیدوار باشد.

امام جمعه شیراز ادامه داد: سومین وسیله تحقق این هدف این است که متخلفان احساس وحشت و دلهره و اضطراب داشته باشند و جامعه برایشان ناامن باشد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس تصریح کرد: یک مدیر زمانی موفق است که مردم جامعه خود را بشناسد چراکه اگر مدیر نسبت به مردم شناخت و آگاهی نداشته باشد، نمی‌تواند نیازهای جامعه را تشخیص دهد و برای رفع آنها اقدام کند.

ایمانی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) که مردم عصر ما را به مراتب برتر و بالاتر از مردم زمان پیامبر و ائمه می‌دانست تصریح کرد: سر موفقیت امام راحل (ره) و به دنبال آن شاگرد والامقامش رهبر معظم انقلاب در قرن معاصر، شناختی بود که از مردم مسلمان و مومن ایران داشتند و این شناخت را امام راحل از ده‌ها سال قبل از پیروزی انقلاب نسبت به مردم داشتند.

وی افزود: امام بر اثر همین شناخت حرکت خودش را طراحی کرد و به نتیجه رساند و به دنبال وی نیز رهبر معظم انقلاب همین شناخت را نسبت به مردم ایران و جهان اسلام و دشمنان دارند، یعنی هم یاران و هم دشمنان را به خوبی می‌شناسند.

در ادامه این مراسم که با حضور فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان شیراز همراه بود، مردم به بیان مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام/ 2448/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول