اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهریز:

احمد یزدی از پیش قراولان نهضت امام خمینی (ره) بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه مهریز گفت: شهید احمد یزدی، دو سال سال در لبنان به انقلاب خدمت می‌کرد و از پیش قراولان نهضت امام خمینی (ره) بود.

احمد یزدی از پیش قراولان نهضت امام خمینی (ره) بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حجت‌الاسلام علی برهان در مراسم تشییع پیکر جانباز حاج احمد یزدی اظهار داشت: شهید یزدی از عزت و جایگاه بسیاری نزد مردم مهریز برخوردار است و به همین دلیل نیز امروز در مراسم تشییع پیکر او شاهد حضور گسترده مردم این دیار و ماتم و اندوه آنها هستیم.

وی افزود: این همه بی‌قراری مردم مهریز برای این جانباز این است که او راه حضرت علی (ع) و امام حسین(ع) را می‌رفت.

برهان با بیان اینکه این جانباز 32 سال پاسدار اسلام و انقلاب بود افزود: احمد یزدی دو سال در لبنان به انقلاب خدمت می‌کرد و از پیش قراولان نهضت امام خمینی بود و 62 ماه در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت کرد.

وی خاطرنشان کرد: این جانباز 62 ماه سینه سپر کرد تا اکنون هواپیماهای دشمن بالای سر ما امنیت را بر هم نریزند.

امام جمعه مهریز با بیان اینکه سرآمد همه صفات این بزرگوار مسئله خدمت‌رسانی به فقرا بود افزود: احمد یزدی با مقام و جایگاه بالایش در سپاه پاسداران، همیشه به یاد فقرا و نیازمندان بود و از تهران هر چه می‌توانست لوازم مورد نیاز فقرا را تامین و به مهریز می‌آورد و بین آنها توزیع می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان مهریز گفت: احمد یزدی بعد از زیارت مکه و عمره برای اینکه حال و هوای مکه، طواف، سعی و صفا و ... از سرش بیرون نرود، 41 روز روزه گرفت و بعد از چهل و یک روز، روزه اربعینش را وصل طواف مکه کرد و بعد هم دعوت حق را لبیک گفت.

استاندار یزد هم در مراسم تشییع جنازه این جانباز گفت: دیار مهریز را دیار دلاورمردانی است که برای دفاع از اسلام و مسلمین حتی از جان خود دریغ نکردند.

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع این جانباز دوران دفاع مقدس اظهار داشت: با شهدا و جانبازان پیمان می‌بندیم که از اهداف و آرمان‌های آنها صیانت کنیم و در حفاظت از ارزش‌های اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده تصریح کرد: این جانباز در همه عمر کوتاهش آن زمانی که هنوز نوجوان بود قدم به عرصه پیکار گذاشت که اگر بخواهم رشادت‌های او و عزت‌آفرینی‌هایش را برشماریم، به ساعت‌ها وقت نیاز است.

به گزارش فارس، احمد یزدی فرمانده مخابرات و الکترونیک میثاق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عضو مجتمع پژوهشی و تحقیقاتی جواد الائمه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیانگذار و موسس ورزش‌های هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که چند روز پیش در تهران در حادثه‌ای ناگهانی با سکته مغزی جان سپرد.

در مراسم تشییع این جانباز سرافزاز امام جمعه مهریز، نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد، فرماندار مهریز و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

انتهای پیام/90005/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول