اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

اعزام 6600 دانش‌آموز پسر به مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از اعزام 6 هزار و 600 دانش‌آموز پسر استان اردبیل در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

اعزام 6600 دانش‌آموز پسر به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی اعزام کاروان راهیان نور اردبیل اظهار داشت: این دانش‌آموزان در مرحله دوم اعزام‌ها بعد از دختران از هفته آینده به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند که شامل دانش‌آموزان دوم متوسطه نواحی و مناطق استان است که در قالب آموزش دفاعی به این مناطق اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: در مهر ماه و آبان شاهد اعزام 80 درصد دانش‌آموزان دختر دوم متوسطه به مناطق عملیاتی جنوب بودیم که انتظار می‌رود استقبال پسران با توجه به مزایای کسر دو ماه از خدمت وظیفه سربازی در سایه این اعزام‌ها بیشتر باشد.

محمودزاده خاطر نشان کرد: با کسب تجربه از دور اول اعزام‌ها سعی داریم در اعزام پسران با همکاری سپاه استان و اولیای دانش‌آموزان با نظم و انسجام بیشتر این اعزام‌ها صورت بگیرد تا مشکلی متوجه نسل آینده نشود.

این مسئول اضافه کرد: تمهیدات لازم برای اعزام دانش‌آموزان پسر صورت گرفته و پشتیبانی‌های لازم در مورد اجاره کردن خودروهای مناسب و استاندارد، تغذیه مناسب، برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی، ‌کلاس‌های آموزشی و توجیهی و اسکان مناسب در مناطق عملیاتی جنوب تدارک دیده شده است.

وی بیان کرد: 170 راننده و بیش از 500 فرهنگی آموزش لازم را در کلاس‌های توجیهی برای امر خطیر انتقال دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور گذرانده‌اند تا دانش‌آموزان سفری با نشاط و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ثمره و نتیجه این اعزام‌ها را در تقویت روحیه ایثار و گذشت و شهادت‌طلبی بسیار مؤثر اعلام کرد و ادامه داد: ما امروز بیش از هر زمان دیگر در مقابله با تهدیدات دشمن به تقویت و انسجام این فرهنگ غنی و ارزشمند نیاز داریم.

محمودزاده با یادآوری اینکه تکیه بر این فرهنگ می‌تواند نسل آینده ما را از خطرات و آسیب‌های فرهنگی و اعتقادی بیمه کند، گفت: در سایه گسترش چنین روحیه فداکارانه است که می‌توانیم به ارزش‌مداری بیش از پیش امیدوار باشیم.

انتهای پیام/62006/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول