اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتطامی کرج خبر داد:

اعزام به کشورهای اروپایی شگرد کلاهبرداران حرفه‌ای در کرج

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کرج از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری که با اغفال جوانان به بهانه اعزام آن‌ها به کشورهای اروپایی و ایجاد شغل، از آنان مبالغ هنگفتی دریافت می‌کردند از سوی ماموران انتظامی کرج خبر داد.

اعزام به کشورهای اروپایی شگرد کلاهبرداران حرفه‌ای در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، عبدالرضا خیرخواهان فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اعلام این خبر گفت: دو پسر جوان به کلانتری 31 کوی کارمندان شمالی مراجعه و با ارائه شکایتی اعلام نمودند زنی با وعده‌های واهی و دروغین مبنی بر ایجاد شغل در کشورهای خارجی و اخذ ویزای آن کشورها، مبالغ هنگفتی از آنها دریافت کرده است اما پس از دریافت وجه نقد به وعده‌های خود عمل نمی‌کنند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع شناسایی فرد کلاهبردار و همدستانش در دستور کار مأموران قرار گرفت و مأموران کلیه مکان‌ها و پاتوق‌هایی که احتمال حضور مجدد زن کلاهبردار در آنجا متصور بود را تحت کنترل نامحسوس قرار دادند تا اینکه پس از تلاش 48 ساعته سرکرده اصلی این باند کلاهبرداری به همراه دو همدستش شناسایی و دستگیر شدند.

خیرخواهان ادامه داد: در بازرسی بدنی از متهمان دستگیر شده تعداد 2 گذرنامه جعلی و 6 تلفن همراه کشف و ضبط شد و متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های خود اعتراف کردند که با شناسایی جوانانی که سودای سفر به کشورهای اروپایی را داشتند، آن‌ها را با وعده‌های دروغین اعزام به خارج و اشتغال در آنجا فریب داده و در قبال این وعده‌های دروغین خود از این افراد مبالغ هنگفتی دریافت می‌کردند.

خیرخواهان در پایان با اشاره به اینکه برابر اظهارات متهمان، افراد زیادی طعمه آنان قرار گرفته، از شهروندان خواست چنان چه به این شیوه از آنان کلاهبرداری شده است جهت پیگیری موضوع به کلانتری 31 کوی کارمندان کرج مراجعه کنند.

انتهای پیام/2302/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول