اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان گلستان اهواز خبر داد

بهره‌برداری از مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان گلستان اهواز

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان گلستان اهواز از بهره‌برداری از مجتمع درمانگاهی فوق تخصصی و تخصصی بیمارستان گلستان اهواز خبر داد.

بهره‌برداری از مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان گلستان اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی بیمارستان گلستان اهواز، حبیب حی‌بر گفت: مجتمع درمانگاه های فوق تخصصی و تخصصی بیمارستان گلستان اهواز که عظیم‌ترین مجتمع درمانگاه‌های فوق تخصصی و تخصصی استان خوزستان و چند استان اطراف است.

وی درباره مشخصات این مجتمع تاکید کرد: این مجتمع در وسعت 2 هزار و 500 متر مربع در طبقۀ نخست ساختمان جدید بیمارستان گلستان کار خود را آغاز کرد.

وی تاکید کرد: این مجتمع پس از انتقال واحدهای پاراکلینیکی فیزیوتراپی، کاردرمانی، اندوسکوپی و کلونوسکوپی، سونوگرافی، رادیولوژی و اکوکاردیوگرافی به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت: درمانگاه‌های فعال بیمارستان گلستان در حال حاضر جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات، جراحی عمومی، جراحی عروق، اطفال، جراحی قلب، روماتولوژی، دیابت، اعصاب داخلی(نرولوژی) کودکان و بزرگسالان، قلب و عروق کودکان و بزرگسالان، جراحی کلیه و مجاری ادراری(ارولوژی)، جراحی استخوان و مفاصل(ارتوپدی)، آسم و آلرژی، ژنتیک، تغذیه، طب سوزنی، کلیه و فشارخون (نفرولوژی)، داخلی، غدد و متابولیسم کودکان و بزرگسالان، گوش و حلق و بینی، گوارش و روانپزشکی است.

حی بر افزود: آموزش فردی و گروهی  مبانی و مراقبت‌های بیماران مبتلا به دیابت و مشاوره‌های تغذیه و دیابت هم توسط گروه آموزش به بیمار که شامل فوق تخصص دیابت، پزشک و کارشناس دیابت و کارشناس تغذیه است نیز به صورت روزانه در مجتمع درمانگاه‌های بیمارستان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72006/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول