اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

250 میلیارد ریال برای بیمارستان جدید برازجان هزینه شده است

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه 250 میلیارد ریال برای بیمارستان جدید برازجان هزینه شده گفت: برای اتمام بیمارستان به 10 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

250 میلیارد ریال برای بیمارستان جدید برازجان هزینه شده است

جهانگیر شاهینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توسعه مراکز بهداشتی و درمانی و تجهیز این مراکز از اولویت‌های حوزه سلامت استان است و در سال جاری در این مسیر اهتمام داریم.

معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: احداث بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر از اقدامات ارزشمند دولت احمدی‌نژاد در استان بوشهر بود که موجبات بهبود وضعیت درمانی در استان را فراهم کرد.

وی با اشاره به روند مطلوب احداث بیمارستان برازجان افزود: دشتستان بزرگترین شهرستان استان است و بیمارستان 17 شهریور به تنهایی به همه مردم شهرستان و شهرستان‌های هم‌جوار خدمات‌رسانی می‌کند و احداث بیمارستان 160 تخت‌خوابی جدید برازجان گامی در خدمات‌رسانی بیشتر به مردم است.

شاهینی تصریح کرد: از زمان روی کار آمدن استاندار جدید روند اجرایی این بیمارستان شتاب خوبی گرفته و با تلاش‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیران راه و شهرسازی شاهد پیشرفت نسبتا خوبی در ساخت و تکمیل این بیمارستان هستیم.

این مسئول اضافه کرد: بیمارستان 160 تختخوابی برازجان از مصوبات سفر اول دولت به بوشهر است که در زمینی به مساحت سه هکتار با زیربنای 16 هزار متر مربع در دست اجراست.

معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآور شد: از ابتدای اجرای بیمارستان جدید برازجان تاکنون 25 میلیارد تومان صرف اجرای این طرح شده که برای اتمام آن به 10 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

88 درصد پیشرفت فیزیکی

وی عنوان کرد: هم‌اکنون این بیمارستان بیش از 88 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به فضل خدا تا انتهای امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شاهینی گفت: بر اساس اعلام مدیرکل راه و شهرسازی استان امسال بیش از 60 میلیارد ریال به این بیمارستان تخصیص داده شده و محرابیان دستیار ویژه رئیس جمهور نیز قول مساعدی برای تامین 100 درصدی اعتبارات این طرح داده‌اند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: باید از همه توان و ظرفیت موجود برای تکمیل و راه‌اندازی این بیمارستان استفاده کنیم و فرصت‌ها را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول