اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو انجمن جراحان ستون فقرات اروپا:

بیمارستان لامرد تجهیز کامل می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو انجمن جراحان ستون فقرات اروپا گفت: بسیاری از وسایل جراحی مورد نیاز اتاق عمل در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) لامرد و درمانگاه‌های این شهر موجود است که به زودی این تجهیزات کامل می‌شود.

بیمارستان لامرد تجهیز کامل می‌شود

بابک سیف زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از وسایل جراحی مورد نیاز بخش مغز و اعصاب در اتاق‌های عمل‌ بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) لامرد و در درمانگاه باب‌الحوائج (ع) بیت‌العباس این شهر موجود است.

وی افزود: تعداد عمل‌های صورت گرفته مغز و اعصاب در این بیمارستان‌ها که در سه ماه گذشته اتفاق افتاده حدود 50 مورد بوده است.

عضو انجمن جراحان ستون فقرات اروپا با بیان اینکه بسیاری از عمل‌های انجام شده مرتبط با خون‌ریزی‌های مغزی، شکستگی‌های ستون فقرات و پارگی دیسک کمر است گفت: به زودی وسایل جدید دیگر مورد نیاز برای جراحی تومور مغزی نیز خریداری می‌شود و در بیمارستان لامرد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سیف‌زاده به بیماری کمردرد اشاره و اضافه کرد: بیماری کمردرد دارای علل‌‌های مختلف است و بیمار می‌تواند با مراجعه به موقع به پزشک و با استراحت مناسب بر این بیماری غلبه کند و به زندگی خود ادامه دهد.

این متخصص جراح مغز و اعصاب ادامه داد: درصد بسیار کمی با بیماری دیسک کمر مواجه می‌شوند و در بسیاری موارد بدون انجام عمل جراحی با مصرف دارو به وضعیت مطلوب گذشته خود باز می‌گردند.

وی در ادامه سخنان خود از تلاش‌های نماینده مردم شهرستان لامرد در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مسئولان ارشد این شهرستان به منظور حمایت‌های همه‌جانبه از استقرار ثابت متخصص جراح مغز و اعصاب در شهر لامرد تشکر کرد.

به گزارش فارس، برای نخستین بار است که متخصص جراح  مغز و اعصاب در شهرستان لامرد به صورت ثابت روزانه در مطلب خود حضور دارد و امروز با تلاش مسئولان ارشد لامرد به منظور استقرار متخصص جراح مغز و اعصاب و دلسوزی این پزشک متعهد علاوه بر لامرد به مردم شهرستان مهر و برخی شهرستان‌های جنوبی همجوار لامرد خدمات ارائه می‌شود.

انتهای پیام/2448/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول