اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 2 قم عنوان کرد

پیشرفت 20 درصدی در احداث راه دسترسی بیمارستان امام رضا(ع)

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه دو از آغاز عملیات عمرانی احداث خیابان جنب بیمارستان امام رضا(ع) خبر داد و گفت: این پروژه تاکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پیشرفت 20 درصدی در احداث راه دسترسی بیمارستان امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین‌فر گفت: این خیابان مسیر دسترسی به بیمارستان امام رضا(ع) از محور قم اراک را تأمین می‌کند.

وی افزود: این خیابان به منظور ایجاد دسترسی به بیمارستان با احداث یک خط عبور کندرو در محور قم اراک و ایجاد مسیر دسترسی ایمن به بیمارستان در حال احداث است.

شهردار منطقه دو قم گفت: با توجه به تأکید شهردار قم مبنی بر احداث سریع این خیابان، این پروژه از ابتدای دی ماه سال جاری آغاز شده و عملیات عمرانی آن در حال اجرا است.

متین‌فر با اشاره به اعتبار 4 میلیارد ریالی این پروژه اذعان کرد: این خیابان شامل 350 متر طول و 30 متر عرض بوده که 700 متر جدول‌گذاری، 200 متر نهر بلوکی و 7 هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت در آن انجام می‌شود.

متین‌فر ضمن ابراز رضایت از روند اجرای این پروژه افزود: این پروژه در حال حاضر از پروژه‌های فعال در سطح منطقه است که با سرعت قابل قبولی در حال پیشرفت بوده و تاکنون به 20 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

وی ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای شهروندان تصریح کرد: امیدواریم با احداث این خیابان در آینده نزدیک مردم بتوانند با آغاز به کار این بیمارستان از امکانات و خدمات این بیمارستان استفاده کنند.

شهردار منطقه دو اظهار کرد: شهرداری منطقه دو در راستای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده با تمام تلاش و توان خود سعی در آبادانی و بهسازی محیط شهر مقدس قم را داشته و امیدواریم مردم نیز همگام با شهرداری در حفظ و نگهداری امکانات فراهم شده ما را در آبادانی شهرمان یاری کنند.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول