اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان هواشناسی:

سازمان هواشناسی پیشرو در زمینه توسعه فناوری اطلاعات است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان هواشناسی گفت: سازمان هواشناسی کشوری از سازمان‌های پیشرو در زمینه توسعه فناوری اطلاعات است.

سازمان هواشناسی پیشرو در زمینه توسعه فناوری اطلاعات است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، بهرام صناعی ظهر امروز در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امروزه کاربرد داده‌ها و اطلاعات هواشناسی در بخش‌های اقتصادی و اجتماعی بیش از پیش مورد توجه مسئولان و آحاد جامعه می‌باشد.

وی افزود: هواشناسی به عنوان دانشی جدید نقش مهمی در توسعه بخش‌های اقتصادی و اجتماعی یک جامعه دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: استفاده از فناوری‌های نوین و توسعه ایستگاه‌های هواشناسی، همچنین همکاری با کشورهای منطقه از اهداف اصلی این سازمان است.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار با اشاره به مساحت سیستان و بلوچستان به عنوان بزرگترین استان کشور گفت: تنوع آب و هوایی به دلیل گستردگی جغرافیایی باعث شده تا این استان نیازمند توسعه و ارتقای ایستگاه‌های هواشناسی باشد.

حاتم نارویی مأموریت سازمان هواشناسی سیستان و بلوچستان را مهم دانست و افزود: هواشناسی با اقدامات مناسب و به موقعی که در زمینه اعلام وضعیت آب و هوای استان انجام می‌دهد می‌تواند نقش مهمی در زمینه توسعه استان داشته باشد.

وی با اشاره به 15 سال خشکسالی در استان بیان کرد: مدیریت کمبود آب در برهه‌ای از زمان باعث شد تا امروز کمبود آب نداشته باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان این‌که در بخش مدیریت و ساختار هواشناسی این سازمان دستاوردهای مطلوبی به دست آمده است تصریح کرد: امروز نقش سازمان هواشناسی در بخش‌های مختلف نظیر کشاورزی، بنادر، فرودگاه‌ها و حتی در زندگی روزمره مردم کاملاً مشخص است.

انتهای پیام/75002/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول