اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن:

شرمنده هواداران هستیم / دیگر حق اشتباه کردن نداریم

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: از بازی‌های آینده باید به هر شکل ممکن بازی‌های خود را ببریم و دیگر حق اشتباه کردن نداریم.

شرمنده هواداران هستیم / دیگر حق اشتباه کردن نداریم

سینا عشوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازی تیمش در بازی برابر سپاهان اظهار کرد: در این چند سالی که در ذوب‌آهن بازی می‌کنم این نخستین مرتبه‌ای بود که تا این اندازه بد بازی ‌کردیم و از این بابت شرمنده هوادارانمان هستیم.

وی با اشاره قرار گرفتنش درون دروازه ذوب‌آهن هنگام زدن ضربه پنالتی توسط محرم نویدکیا تاکید کرد: در تمرینات هم گاهی اوقات پیش می‌آمد که درون دروازه قرار گرفته باشم و در این بازی هم با اشاره فرهاد کاظمی درون گل ایستادم که نتوانستم پنالتی نویدکیا را مهار کنم و شرمنده تماشاگران تیمم شدم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: از بازی‌های آینده تنها باید به فکر کسب برد و جمع‌آوری امتیازات باشیم تا بتوانیم به هر شکل ممکن از انتهای جدول جدا شویم.

وی گفت: در هفته‌های اخیر بازی‌های خوبی را انجام داده بودیم و به هوادارانمان قول می‌دهم در بازی‌های آینده علاوه بر بازی خوب بتوانیم نتایج خوبی را نیز کسب کنیم.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول