اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گچساران:

تفکر شهادت دشمن را از پا در می‌آورد

خبرگزاری فارس: امام جمعه گچساران با تأکید بر اینکه باید معنا و مفهوم عزت و شهادت با امضای ولایت برای نسل جوان ما تبیین شود، گفت: تفکر شهادت و ولایت می‌تواند دشمن را با هر قدرتی از پای درآورد.

تفکر شهادت دشمن را از پا در می‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام سید‌امین‌الله حجازی عصر امروز در نخستین یادواره شهدای سرباز کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مشاور‌عالی ستاد کل نیروهای مسلح، استاندار،فرمانده سپاه فتح و فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و جمعی از مسئولان گچساران برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این یادواره می‌تواند یادی از رشادت‌ها و فداکاری‌های شهیدان ایران اسلامی باشد.

وی با بیان این‌که ایران اسلامی عزت خود را مدیون شهدا می‌داند، افزود: اگر شهدا نبودند ما در حال حاضر نمی‌توانستیم با امنیت کامل زندگی کنیم.

امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: اگر ایثارگری شهدا نبود، اکنون ما به این پیشرفت که در عرصه‌های مختلف کسب کرده، نرسیده بودیم که در شرایط فعلی وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم.

حجازی با تأکید بر این‌که باید معنا و مفهوم عزت و شهادت با امضای ولایت برای نسل جوان ما تبیین شود، عنوان کرد: عزت کنونی ایران اسلامی وابسته به شهادت و ولایت بوده و اگر این دو یا یکی از آنها نباشد، دشمن به ما ضربه وارد می‌کند.

وی ابراز داشت: آن چه دشمن را از پای درآورده ولایت و شهادت بوده و هر چه در این راه هزینه کنیم، ثمره و نتیجه آن را به خوبی خواهیم دید.

امام جمعه گچساران اذعان داشت: ولایت و شهادت انقلاب و نظام را تثبیت می‌کند و این دو می‌تواند کشور را در همه عرصه‌ها به قله برساند.

حجازی با اشاره به اینکه شهادت به تعبیر حضرت امام حسین (ع) عزت همیشگی است، تأکید کرد: همه باید تلاش کنند با الگو گرفتن از امام حسین (ع) شهادت را با امضای ولایت پاسداری کنند.

انتهای پیام/82010/ج20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول