اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بهره‌برداری از طرح‌های مصوب سفر رهبری؛

42 کلاس درس جدید به فضای آموزشی قروه اضافه می‌شود

خبرگزاری فارس: با اتمام طرح‌های مصوب سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به کردستان در بخش آموزش و پرورش قروه 42 کلاس درس جدید به فضای آموزشی این شهرستان اضافه می‌شود.

42 کلاس درس جدید به فضای آموزشی قروه اضافه می‌شود

به گزارش خبرنگار فارس از قروه، مدیرکل نوسازی مدارس استان کردستان در بازدید از طرح‌های اجرایی بخش آموزش و پرورش شهرستان قروه با اعلام این خبر اظهار کرد: در سفر مقام معظم رهبری 34 طرح فرهنگی و آموزشی در بخش آموزش و پرورش به تصویب رسید که 6 طرح از این تعداد به شهرستان قروه اختصاص دارد.

به گفته علی شیرزادی، این طرحها شامل 42 کلاس درس در قالب 5 فضای آموزشی به مساحت 5 هزار و 681 مترمربع و 36 میلیارد ریال اعتبار است که دو طرح آن تا کنون تحویل و سه طرح دیگر نیز با متوسط پیشرفت فیزیکی 85 تا 90 درصد در دست اجراست.

وی افزود: یک طرح خوابگاه شبانه‌روزی نیز در شهر سریش‌آباد با زیربنای 845 مترمربع و با صرف اعتبار 4میلیارد و 650 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل نوسازی مدارس کردستان تصریح کرد: در راستای ایمن‌سازی فضای آموزشی در شهرستان قروه 13 طرح مقاوم در سال‌جاری مقاوم‌سازی شده است.

شیرزادی گفت: به منظور بهینه‌سازی و استانداردسازی سوخت مصرفی مدارس نیز 50 طرح گازرسانی و استانداردسازی سیستم گرمایشی تا یک ماه آینده تحویل دانش‌آموزان این شهرستان خواهد شد.

فرماندار قروه نیز در این بازدید دو شیفت اداره شدن مدارس را یکی از مشکلات بخش آموزش و پرورش در این شهرستان برشمرد و گفت: قدمت برخی فضاهای آموزشی در این شهرستان بسیار زیاد است که نیاز به حرکتی انقلابی در امر مدرسه‌سازی در این شهرستان را ضروری ساخته است.

محمدرسول شیخی‌زاده افزود: با توجه به روند مطلوب طرحهای در دست اجرا انتظار می‌رود دو طرح آموزشی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/79009/ج30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول