اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شهریار تأکید کرد

ضرورت حفظ منافع شهروندان در اجرای پروژه‌های عمرانی

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر شهریار بر ضرورت حفظ منافع شهروندان در اجرای پروژه‌های عمرانی تأکید کرد.

ضرورت حفظ منافع شهروندان در اجرای پروژه‌های عمرانی

محمدرضا امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: توسعه خدمات شهری و افزایش طرح‌های عمرانی در شهرستان شهریار یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید مسئولان به آن توجه کنند.

وی ادامه داد: در این راستا مدیریت شهری برای اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی باید منافع مردم را در نظر بگیرد.

عضو شورای شهر شهریار گفت: گسترش جمعیت در این شهرستان می‌طلبد تا مسئولان در امور مختلف از جمله طرح‌های عمرانی و خدماتی تلاش خود را دو چندان کرده و در مسیر خدمات‌رسانی بیشتر به مردم گام بردارند.

امینی با اعلام اینکه رفع مشکلات مردم و توجه به خواسته‌ها و نیازهای آنان یکی از مهم‌ترین ضروریاتی است که باید انجام شود افزود: با توجه به اهمیت موضوع، رفع نیازها و خواسته‌های مردم در این شهرستان در اولویت کاری شورای شهر شهریار قرار گرفته است.

وی تلاش برای رسیدگی به نیازها و مشکلات عموم شهروندان و گره‌گشایی از کار آنان را وظیفه و هدف مدیران شهرداری و از اولویت‌های مهم شورای شهر برشمرد و ادامه داد: مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام و ولی‌نعمتان مسئولان به فرموده امام راحل و مقام معظم رهبری، شایسته بهترین و بالاترین خدمات هستند و تمام مسئولان به ویژه مدیران شهرداری موظف به رفع مشکلات و پاسخگویی به خواسته‌های آنان می‌باشند.

*عمل صادقانه و جلب اعتماد شهروندان مهم‌‌ترین وظیفه مسئولان

عضو شورای شهر شهریار در بخشی دیگر از سخنان خود بر اعتمادسازی بین مسئولان و مردم تأکید کرد و گفت: مدیران شهری با عمل صادقانه می‌توانند در جلب رضایت مردم و اعتمادسازی بین خود و مردم گام بردارند.

امینی با تاکید بر اینکه بدون مشارکت و همکاری شهروندان، اجرای پروژه‌های شهری میسر نمی‌شود افزود: در سال‌های اخیر با حمایت‌های شهروندان شاهد اجرای پروژه‌های ماندگاری در شهریار بوده‌ایم که این امر باعث شتاب خدمات‌رسانی و تسریع روند توسعه شهری شده است.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول