اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری:

18 بقعه متبرکه چهارمحال و بختیاری ثبت ملی شده است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از ثبت ملی 18 بقعه متبرکه این استان خبر داد.

18 بقعه متبرکه چهارمحال و بختیاری ثبت ملی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت‌الاسلام فیض‌الله اسدپور شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران این استان اظهار داشت:  همزمان با هفته وقف نمایشگاه استانی با همین موضوع در محل امامزادگان دو معصوم (ع) برگزار شده و تا آخر هفته جاری ادامه خواهد داشت.

وی از افتتاح دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه در شهرستان فارسان خبر داد و گفت: امروز این دفتر با حضور فرماندار فارسان افتتاح شد و همایش یاوران وقف نیز همزمان با افتتاح این دفتر در بروجن برگزار شد.

اسدپور با بیان اینکه 97 امامزاده در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد، اذعان داشت: از این تعداد 18 امامزاده ثبت ملی شده‌اند که شامل امامزاده دو خاتون، امامزاده حمزه علی، بارده، شیخ شبان، محمد علی منجرموئی لردگان، سید سعید چلیچه، علی اکبر نافچ و میر حیدر شاه نقنه هستند.

* شرکت 3 هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری در مسابقات قرآن کریم

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری  از شرکت 3 هزار نفر مردم این استان در مسابقات قرآن کریم خبر داد، و تصریح کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک هزار و 200 نفر بیشتر بوده است.

این مسئول ادامه داد: در این دوره از مسابقات 300 نفر از خواهران و برادران برگزیده مرحله شهرستانی با هم به رقابت پرداختند، و داوری این دوره مسابقات را داوران مطرح ملی و استانی بر عهده داشتند.

اسدپور از برگزاری چهارمین همایش وقف و رسانه در سال جاری خبر داد و گفت: رسانه‌ها در ترویج فرهنگ وقف نقش موثری دارند و این همایش در نظر دارد تعامل گسترده‌ای با رسانه‌ها، مطبوعات و خبرگزاری‎‌ها برقرار کرده و به معرفی آثار برگزیده بپردازد.

انتهای پیام/68006/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول