اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 7

تاجیک: مسابقه خانوادگی تیراندازی با کمان در ورامین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی با کمان شهرستان ورامین گفت: مسابقه جایزه بزرگ تیراندازی با کمان به صورت خانوادگی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

تاجیک: مسابقه خانوادگی تیراندازی با کمان در ورامین برگزار می‌شود

امید تاجیک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از برگزاری مسابقه خانوادگی جایزه بزرگ تیراندازی با کمان در ورامین خبر داد و اظهار داشت: در نظر داریم برای نخستین بار مسابقه جایزه بزرگ تیراندازی با کمان را به‌صورت همایش خانوادگی و در سالن ورزشی تختی ورامین برگزار کنیم.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان شهرستان ورامین افزود: این مسابقه به مناسبت دهه مبارک فجر و در دو بخش آقایان و بانوان، به ‌صورت آزاد در نظر گرفته شده است تا خانواده‌ها بتوانند با شرکت در این رقابت جذاب و دیدنی یک‌روز خوش را برای خود رقم بزنند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در محل اداره ورزش و جوانان ورامین و با حضور در دفتر روابط ‌عمومی اقدام به ثبت‌نام کنند و خود را برای روز جمعه ششم بهمن‌ماه جهت رقابت با حریفان مهیا کنند.

تاجیک عنوان کرد: رقابت بین بانوان و آقایان به‌صورت همزمان و با حضور مربیان و داوران باتجربه ساعت 10 صبح آغاز می‌شود و در پایان با حضور مسئولان جوایز و لوح تقدیر به نفرات برتر اهدا می‌شود.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان شهرستان ورامین عنوان کرد: اهدای جوایز ارزنده به سه نفر برتر از آقایان و سه نفر از بانوان در کنار برنامه‌های شاد و مفرح جهت پربار کردن این رقابت به یادماندنی در نظر گرفته شده است.

تاجیک افزود: جمعیت مبارزه با دخانیات شهرستان ورامین و انجمن حامیان توسعه و پیشرفت ایرانیان به همراه ستاد نماز جمعه خیرآباد، هیئت تیراندازی با کمان شهرستان ورامین را برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقه یاری خواهند کرد.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان شهرستان ورامین در پایان تأکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا یک روز قبل از مسابقه برای ثبت‌نام اقدام کنند، چراکه امکان دارد به جهت ازدحام جمعیت در روز مسابقه شرایط برای نام‌نویسی مهیا نباشد.

گفتنی است، در کنار مسابقه تیراندازی با کمان مسابقاتی برای کودکان همچون ماست‌خوری و طناب‌کشی و برای بزرگسالان رقابت در بخش دارت در نظر گرفته شده است تا روز پرنشاط خانواده‌ها با این برنامه‌های مفرح تکمیل شود. 

انتهای‌پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول