اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان اصفهان:

مهمترین کار ما تکمیل سایت تیراندازی با کمان است/ تیراندازی با کمان به مدارس می‌رود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان اصفهان گفت: مهمترین کاری که در حال حاضر در دستور کار خود داریم تکمیل سایت اختصاصی تیراندازی با کمان از لحاظ امکانات و تجهیزات است.

مهمترین کار ما تکمیل سایت تیراندازی با کمان است/ تیراندازی با کمان به مدارس می‌رود

حمیدرضا ساکت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: برنامه‌هایی را برای 4 سال آینده برای هیئت تیراندازی با کمان در نظر گرفته‌ایم که بخشی از آن به عهده هیئت و بخشی دیگر به فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان مربوط می‌شود.

وی تصریح کرد: قصد داریم در 4 سال آینده برنامه‌های خود را در زمینه‌های همگانی، قهرمانی حرفه‌ای و آموزش پیگیری و این موارد را ارتقا دهیم.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان اصفهان با اشاره به برنامه‌های همگانی این هیئت تأکید کرد: قرار است با همکاری و مشارکت سازمان‌های مختلف به ویژه شهرداری‌ها و آموزش و پرورش و طی تفاهم نامه‌ای که فدراسیون با آموزش و پرورش امضا می‌کند رشته تیروکمان از مقطع راهنمایی به بالا وارد مدارس شود و ما هم با توجه به گران بودن این رشته پایگاه‌هایی را راه‌اندازی می‌کنیم تا دانش آموزان مستعد زیر نظر مربیان بتوانند به صورت هدفمند تمرینات خود را برگزار کنند.

وی به برنامه‌های هیئت در مورد قهرمانان اشاره کرد و افزود: حمایت از قهرمانان و ارتقا سطح کیفی قهرمانان مد نظر است و حضور در مسابقات استانی و کشوری را برای قهرمانان استان در نظر داریم که خروجی آن حضور در تیم ملی می‌شود.

ساکت تاکید کرد: قصد داریم ورزشکاران حرفه‌ای تحت پوشش باشگاه‌ها قدم بردارند و باشگاه‌های ورزشی را در رشته تیر و کمان فعال کنیم، برای رقابت‌های 18 متر داخل سالن 8 تیم در کشور اعلام آمادگی کردند که چهار تیم از این هشت تیم از استان اصفهان هستند و باشگاه ذوب‌آهن نیز قصد حضور در این رقابت‌ها را دارند.

وی گفت: مهمترین کاری نیز که در حال حاضر در دستور کار خود داریم تکمیل سایت اختصاصی تیراندازی با کمان از لحاظ امکانات و تجهیزات است و امیدواریم هر چه سریعتر این سایت را راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/63020/ج20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول