اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد شهرستان زنجان خبر داد

شناسایی سایت‌های غیرمجاز از سوی ستاد صیانت از آثار فرهنگی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد شهرستان زنجان از شناسایی سایت‌های مختلف فیلم، بازی و موسیقی غیرمجاز از سوی ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری خبر داد.

شناسایی سایت‌های غیرمجاز از سوی ستاد صیانت از آثار فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یحیی امیری در نخستین جلسه ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری شهرستان زنجان اظهار کرد: شناسایی سایت‌های مختلف فیلم، بازی و موسیقی غیرمجاز از اهداف ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: استفاده از  فیلم و موسیقی مجاز بدون اخذ مجوز یعنی حق مالکیت معنوی ممنوع است.‌

*رعایت قانون دانلود و کپی‌رایت ضروری است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان بر ضرورت رعایت قانون دانلود و کپی‌رایت تاکید کرد و گفت: باید مطابق قانون با افراد متخلف برخورد شود.

وی گفت: حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری از ضروریات هر جامعه محسوب می‌شود.

امیری با بیان اینکه در قالب برگزاری ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری اقدامات لازم برای صیانت از تولیدات فرهنگی و هنری انجام می‌شود، تصریح کرد: حمایت و صیانت از محصولات دیجیتالی و بازی‌های رایانه‌ای از تاکیدات این ستاد محسوب می‌شود.

 *حمایت و صیانت از فیلم‌های ویدئویی و تصویری

وی حمایت و صیانت از فیلم‌های ویدئویی و تصویری را از تاکیدات این ستاد عنوان کرد و گفت: از فیلم‌هایی که در قالب سی‌دی و دی‌وی‌دی ارائه می‌شود، حمایت و صیانت می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان حمایت و صیانت از انیمیشن و کارتون‌های تولیدی را از دیگر اهداف این ستاد عنوان کرد و گفت: از کتاب و نشریات نیز حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی حمایت و صیانت از دستاوردهای موسیقی و  محصولات هنرهای تجسمی را از دیگر تاکیدات این ستاد دانست و یادآور شد: اسباب‌بازی‌های وارداتی نیز مورد حمایت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/73003/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول