اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد شهرستان البرز:

ضعف فرهنگی عامل بروز آسیب‌های اجتماعی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در شهرستان البرز ناشی از ضعف فرهنگی بوده که با رسیدگی و تقویت فرهنگ دینی و اعتقادی شهرستان، نسبت بالایی از این مشکلات حل خواهند شد.

ضعف فرهنگی عامل بروز آسیب‌های اجتماعی است

‌ابوالفضل ابراهیمی فلاح رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان البرز در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری البرز برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در البرز، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام رضا (ع) در خصوص این جلسه اظهار داشت: خوشبختانه حضور مدیرکل صدا و سیمای استان قزوین در جلسه شورای فرهنگی شهرستان البرز منشاء خیر و برکات فراوانی شده که پیامدهای این جلسه در چندین مصوبه جای گرفته است.

وی ادامه داد: مسئولان و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان با طرح نظرات خود در خصوص فرهنگ و نقش رسانه در ترویج آن گفت‌و‌گوهای بسیار مؤثری داشتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان البرز افزود: در جلسه شورای فرهنگی همواره موانع و معضلات فرهنگی مطرح شده و با بحث و تبادل نظر اعضا، راهکار و پیشنهاد مناسب برای برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی عنوان می‌شود.

ابراهیمی فلاح حضور مسئولان استانی در جلسات شهرستان را بسیار کارا و مفید دانست و تصریح کرد: حضور مسئولان رده بالا نقطه اتصال سیاست‌های کلان کشور و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان است.

وی اذعان داشت: همه تصمیمات این جلسه در راستای توسعه صدا و سیما در زمینه تقویت فرهنگی استان و انعکاس ظرفیت‌ها و استعدادهای شهرستان بوده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان البرز تأکید کرد: بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در شهرستان البرز ناشی از ضعف فرهنگی بوده که با رسیدگی و تقویت فرهنگ دینی و اعتقادی شهرستان، نسبت بالایی از این مشکلات حل خواهند شد.

ابراهیمی فلاح اظهار کرد: اعضای شورای فرهنگی با توجه به معضلات موجود در شهرستان تصمیم‌گیری می‌کنند و به نسبت آن، برخی مسائل و تصمیمات کلان در جلسات شورای فرهنگی استان و شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور مطرح می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با برگزاری مستمر چنین جلساتی و حضور مسئولان استانی که عملکرد آنان به مسائل فرهنگی مرتبط می‌شود، شاهد رشد و شکوفایی فرهنگ جامعه باشیم.

انتهای پیام/77007/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول