اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس:

رسالت پیرغلامان تداوم‌بخش رسالت زینبی و سجادی است

خبرگزاری فارس: نماینده دیر، کنگان و جم در مجلس گفت: رسالت پیرغلامان حسینی تداوم‌بخش رسالت زینبی و سجادی است.

رسالت پیرغلامان تداوم‌بخش رسالت زینبی و سجادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم حجت‌الاسلام موسی احمدی در دیدار پیرغلامان شهرستان جم اظهار داشت: گسترش تعالیم اصیل اسلامی و دینی در جامعه امری لازم و ضروری است و همه وظیفه داریم در این مسیر اهتمام ورزیم.

این مسئول افزود: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و به ویژه در مناسبت‌ها باید به گونه‌ای عمل کنیم که جوانان جذب شوند.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با تجلیل از پیرغلامان خاطرنشان کرد: رسالت پیرغلامان حسینی تداوم‌بخش رسالت زینبی و سجادی است.

نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: رسالت شما نشات گرفته از مکتب اباعبدالله‌الحسین(ع) و پیروی از فرمان ولایت و رهبری است که امسال در اربعین حسینی شوری دیگر خواهد یافت.

وی اضافه کرد: جایگاه مدیحه‌سرایی به عنوان یادآوری کننده مصائب امام حسین(ع) و خاندانش و نهضت همیشه ماندگار عاشورا تداوم بخش نهضت آزادگی است که به عنوان یک چشمه جوشان مورد توجه همیشه آزادگان جهان خواهد بود.

این مسئول اذعان داشت: آرمان‌های امام حسین (ع) همواره روشنی بخش راه بشریت برای رسیدن به سربلندی و آزادگی است بنابراین ذکر مناقب این امام شهید اجر و ثواب خاص خود را دارد که شما مداحان و پیرغلامان از آن بهره‌مند خواهید شد.

احمدی در پایان متذکر شد: تبیین ابعاد مختلف عاشورا امری بسیار ارزنده و مهم است که همه مداحان و فعالان هیئت‌ها باید اهتمام بیشتری در این عرصه داشته باشند.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول