اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه ورزشی شهید شکوهی سنندج خبر داد

راه‌اندازی آکادمی بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه ورزشی شهید شکوهی سنندج از راه‌اندازی آکادمی بین‌المللی ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای در این باشگاه خبر داد.

راه‌اندازی آکادمی بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله عزیزی شامگاه جمعه در مصاحبه با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: با راه‌اندازی این آکادمی سایر کشورها نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

باشگاه ورزشی بخش خصوصی شهید شکوهی سنندج در تیرماه سال گذشته کار خود را به صورت رسمی در مجموعه‌ای به مساحت 8 هزار مترمربع با رشته کشتی آزاد، پهلوانی و فرنگی آغاز کرد و اکنون در این مجموعه رشته‌های ورزشی کبدی و هندبال نیز فعالیت دارند.

مدیرعامل باشگاه ورزشی شهید شکوهی سنندج هدف از احداث این باشگاه را کمک به اعتلای ورزش استان کردستان و کشور خواند و گفت: کسب مقام‌های برتر جهانی توسط ورزشکاران و تیم‌های ورزشی این باشگاه افتخاری برای نظام اسلامی و استان محسوب می‌شود و این مهم‌ترین هدفی است که در باشگاه شهید شکوهی دنبال می‌شود.

مدیرعامل باشگاه ورزشی شهید شکوهی سنندج اضافه کرد: سرمایه‌گذاری و هر اقدامی در کردستان بازخورد مثبت دارد و به یقیناً حمایت از بخش خصوصی در ورزش زمینه‌ای برای پیشرفت ورزش استان و کشور خواهد بود.

عزیزی اقدامات سلیقه‌ای را یکی از مشکلات بخش خصوصی ورزش کردستان خواند و خاطرنشان کرد: زمین‌هایی با کاربری ورزشی به افرادی غیرمتخصص واگذار می‌شود که شاید در طول عمرشان یک خبر ورزشی هم نخوانده باشند.

این مسئول تصریح کرد: مطابق قانون، افرادی که در زمینه تاسیس باشگاه ورزشی اقدام می‌کنند باید زمین در اختیار آنان قرار گیرد در صورتی که این عمل در استان کردستان رعایت نمی‌شود و یا تضاد با آن است.

وی حمایت مسئولان از بخش خصوص را یک شعار تلقی کرد و افزود: افرادی هم که در این مسیر سرمایه‌گذاری می‌کنند نباید آنان را به گونه‌ای در تنگنا قرار دهند که آن را رها کنند.

مدیرعامل باشگاه ورزشی شهید شکوهی سنندج یادآور شد: صدور مجوز تاسیس این باشگاه آن هم پس از گذشت 11 ماه، حمایت بخش دولتی از باشگاه شهید شکوهی بوده و آن هم بر اساس مستندات و مدارک مستدل است.

عزیزی احداث مجموعه ورزشی شهید شکوهی را کاملا قانونی و بر اساس استعلام از ادارات مختلف دانست و گفت: فضای این مجموعه کاربری رفاهی، تفریحی و ورزشی دارد و هیچ تناقضی با فعالیت ما در بخش ورزشی ندارد.

این مسئول رسانه‌ای کردن مشکلات را ناشی از عدم وجود کانونی به نام بخش خصوصی ورزش خواند و متذکر شد: در صورتی که باشگاه‌های بخش خصوصی مرجعی برای تصمیم‌گیری داشته باشند، چالش‌ها به جای اطلاع‌رسانی در رسانه‌ها به تصمیم تبدیل می‌شود و این مسیر پیشرفت ورزش در کردستان را تسهیل می‌کند.

وی در پایان خواستار دخالت استاندار در برخی از بی‌ثباتی‌ها شد و اذعان اشت: وی به عنوان شخص اول اجرایی استان باید به مسائل و مشکلات موجود رسیدگی کنند.

انتهای پیام/79001/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول