اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرگروه بهداشت محیط استان زنجان:

95 درصد از واحدهای صنفی فعال در عوارضی زنجان غیربهداشتی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرگروه بهداشت محیط استان زنجان گفت: 95 درصد واحدهای صنفی فعال در این عوارضی غیربهداشتی هستند.

95 درصد از واحدهای صنفی فعال در عوارضی زنجان غیربهداشتی هستند

جمال ناصحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: بحث‌های حاشیه‌ای نباید موجب عدم توجه به کاهش قیمت کالاهای ارائه شده در دکه‌ها و واحدهای صنفی در عوارضی زنجان شود.

وی با بیان اینکه ساماندهی دکه‌های عوارضی از موضوعات جدی استان محسوب می‌شود، افزود: ضروری است در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

مدیرگروه بهداشت محیط استان زنجان بر ضرورت حل و فصل مشکلات این واحدها که مشکلاتی را در استان به وجود آورده است، تاکید کرد و گفت: قیمت بالای کالاهای ارائه شده از سوی این دکه‌ها موجب نارضایتی گردشگران و مسافران عبوری از استان زنجان شده است.

وی با بیان اینکه 95 درصد واحدهای صنفی فعال در این عوارضی غیر بهداشتی هستند، افزود: مواد غذایی مورد استفاده این دکه‌ها و واحدها بهداشتی نیست.

ناصحی با اشاره به اینکه به دلیل نگهداری مواد غذایی در شرایط نامساعد بهداشتی این واحدها فاقد پروانه بهداشت هستند، افزود: دانشگاه علوم پزشکی به چنین واحدهایی مجوز فعالیت ارائه نمی‌کند.

وی قیمت بالای کالاهای قابل عرضه در این دکه‌ها و واحدها را از دیگر مشکلات عنوان کرد و  گفت: باید ساماندهی فعالیت‌های این دکه‌ها از برنامه‌های استان باشد.

مدیرگروه بهداشت محیط استان زنجان بر ضرورت تثبیت قیمت کالاهای قابل عرضه از سوی این واحدها تاکید کرد و گفت: به دلیل اجاره بهای بالای این واحدها اقدام به فروش کالاهای خود با قیمت بالا می‌کنند.

وی ادامه داد: تامین اجاره بها تا 13 میلیون تومان از سوی این دکه‌ها تنها از طریق تخلفاتی که از سوی این واحدها انجام می‌شود، امکان‌پذیر است.

ناصحی با اشاره به اینکه باید فعالیت‌های این واحدها در چارچوب قوانین باشد، خاطرنشان کرد: ضروری است اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

انتهای پیام/73003/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول