اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره درآمد شهرداری قم خبر داد

ارائه تخفیف عوارض ساختمانی و جرائم کمیسیون ماده صد

خبرگزاری فارس: مدیر اداره درآمد شهرداری قم از اعطای تخفیف در عوارض ساختمانی و جرائم کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری به مناسبت ایام الله 19 دی و دهه مبارک فجر خبر داد.

ارائه تخفیف عوارض ساختمانی و جرائم کمیسیون ماده صد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مصطفی تقی‌زاده قمی اظهار کرد: با توجه به نظر مساعد شهردار کلانشهر قم و تصویب شورای اسلامی شهر، شهروندانی که از تاریخ 19 دی ماه لغایت 22 بهمن ماه سال جاری عوارض‌های ساختمانی، مشاعی و بهای خدمات خود را به صورت نقدی پرداخت کنند از 20 درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: همچنین شهروندانی که جرائم ناشی از احکام کمیسیون ماده 100 را نیز به صورت نقدی پرداخت کنند شامل 15 درصد تخفیف خواهند شد.

مدیر اداره درآمد شهرداری قم بیان داشت: این تحقیقات به پاس گرامیداشت قیام خونین مردم قم در روز 19 دی ماه سال 1356 و همچنین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایجاد تسهیلات در روند همکاری شهروندان با خادمین خود در اداره امور شهر و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان اعطاء شده است.

تقی‌زاده اظهار کرد: شهروندان از موقعیت به‌وجود آمده استفاده کرده و با پرداخت بدهی خود در عمران و آبادانی شهر خویش همچون گذشته سهیم باشند و شهرداری را در ارائه خدمات بهتر یاری رسانند.

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول