اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رامسر:

کت و شلوار ریاست جمهوری را کوچک کردیم / هر کسی به خود اجازه می‌دهد که برای این مقام آستین بالا بزند

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: کت و شلوار ریاست جمهوری را کوچک کردیم و هر کسی به خود اجازه می‌دهد که برای این مقام آستین بالا بزند در حالی که در حد و اندازه وظیفه ریاست جمهوری نیستند.

کت و شلوار ریاست جمهوری را کوچک کردیم / هر کسی به خود اجازه می‌دهد که برای این مقام آستین بالا بزند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی امروز در خطبه‌های این هفته شهرستان گفت: خوهای زشت را از خود دور کرده و دین‌مداری و دینداری را در کنار اخلاق تکمیل کنیم.

وی افزود: مسئولان باید با مردم دوست بوده و بیگانه با امور مردم نباشند و دستگیری از ضعفا در اولویت کارهایشان قرار داشته باشد.

مرتضوی با اشاره به مذمت غیبت و تهمت اظهار داشت: از مسائل دینی فاصله نگیرید و جلسات و نشست‌ها را بدون غیبت کردن آغاز کرده و پایان برسانید.

امام جمعه رامسر با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در مورد انتخابات بیان کرد: رهبری معظم انقلاب بر کلیات اشاره کرده و تکلیف ماست که جزئیات را برای مردم روشن کنیم.

وی خاطر نشان کرد: از امروز خود را آماده کنید و چشم و گوش خود را باز کرده تا به فضل خداوند حیله دشمنان را به خودشان برگردانیم و انتخابات را مثل سال‌های قبل برگزار کنیم.

مرتضوی تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات، با بصیرت بوده تا از قافله عقب نمانده و فتنه 88 برای همیشه فراموش شود.

وی در ادامه گفت: بیش از 30 سال است که در ایران انتخابات آزاد برگزار شده و مردم بهترین شاهدان این امرند.

این مسئول تصریح کرد: کت و شلوار ریاست جمهوری را کوچک کردیم و هر کسی به خود اجازه می‌دهد که برای این مقام آستین بالا بزند در حالی که در حد و اندازه وظیفه ریاست جمهوری نیستند.

انتهای پیام/86024/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول