اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 45 میلیارد ریال صورت گرفت

اهدای 36 دستگاه خودروی سنگین به دهیاری‌های کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری کرمان گفت: 36 دستگاه خودروی سنگین با اعتبار 45 میلیارد ریال به دهیاری‌های استان کرمان اهدا شد.

اهدای 36 دستگاه خودروی سنگین به دهیاری‌های کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد باقری ظهر امروز در حاشیه اهدای این خودروها به دهیاری‌های استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 36 دستگاه در مرحله نخست واگذاری خودروهای سنگین به دهیاری‌های استان کرمان به این مجموعه‌ها اهدا شد.

وی از حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری در آیین اهدای این خودروها خبر داد و تصریح کرد: خودروهای مذکور با اعتبار 45 میلیارد ریال خریداری شده است.

باقری هزینه خرید هر دستگاه کامیون را یک‌میلیارد و 210 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: هزینه خرید این خودروها از محل کمک‌های دولتی تامین شده است و براساس نیاز دهیاری‌ها به آنها واگذار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در فاز دوم نیز 22 دستگاه خودروی سنگین تا پایان سال جاری به دهیاری‌ها اهدا می شود.

باقری بیان داشت: تاکنون برای خرید 58 خودروی سنگین مورد نیاز دهیاری‌های استان کرمان 80 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: براساس سرشماری سال 85، تعداد یک هزار و 616 دهیاری در استان کرمان وجود دارد که تعداد این مجموعه‌ها با درخواست افزایش سهمیه به 2 هزار دهیاری افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/80019/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول